FANDOM

Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Gametitle-FO4

Боксерський зал (англ. Boxing Gym) — невідзначена локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Будівля, розташована зліва від центрального входу в Дженерал Атомікс Галлеріа.

Всередині розташований боксерський ринг, кілька лавок, велика кількість гантелей, штанг і млинців для них.

Також є невеликий прилавок з продавцем. Позаду розташоване замкнене приміщення з терміналом Маддена.

При вході вижив зустрічає Мек і пропонує битися з Чемпіоном, і, як заявляє Мек, ще ніхто не зміг протриматися хоч один раунд. На підтвердження цьому на рингу вже лежать кілька скелетів. Втім, чемпіон легко вбивається за допомогою напарника і пари стимуляторів. Бій починається з моменту, як Вижив піднімає руки. Перед самим боєм Чемпіон повідомляє про помилку в системі і що активовані летальні протоколи (тобто бій не до нокауту, а до смерті). Також присутній продавець Денні, який відмовляється продавати що-небудь до матчу з Чемпіоном.

Примітка: рекомендується вийти на ринг з ударом боксера, який можна взяти неподалік, тому що при атаці іншою зброєю Мек фіксує порушення, і всі роботи в залі стають агресивними. До атак напарника інші роботи байдужі.

Навіть якщо Чемпіон не був переможений, він все одно відключиться без видимих причин.

Іноді чемпіон при першій появі вижив в залі вже лежить на рингу в виведеному з ладу стані і необхідність бою з ним відпадає, а Денні в одній з гілок діалогу пропонує товари.

Знахідка Редагувати

Всі знахідки в даній локації (крім зазначених) доступні для використання без застосування крадіжки.

Шаблон:Знахідка

Поява Редагувати

Боксерський зал з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Дженерал Атомікс Галлеріа