FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
Бойовий статут китайського спецназу з'являється і в інших іграх.

«Бойовий статут китайського спецназу»[1] (англ. Chinese Army: Spec. Ops. Training Manual) — навчальна книга Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Книга призначалася для китайських шпигунів, які проникли в США перед Великою війною і містила практичну інформацію по проникненню в американське суспільство і обходу ворожої оборони.

Характеристика Редагувати

Після прочитання назавжди додає до рівня навичкаа «Скритність Кур'єра 3 очки (4 — з здатність «Розуміння»).

Місцезнаходження Редагувати

Локація Як знайти, коментар
Гудспрингс Дім Труді і Санні Смайлс, на книжковій полиці.
Табір Серчлайт На сході, в підвалі Каплиці — лежить на кам'яній підлозі у металевих полиць (обережно, гекони).
Ферми здольників НКР В бараку здольників, на столі.
Сховище 3 У кімнаті доглядача, на нижній полиці.
«Пуэста-дель-Соль» — підстанція dmGametitle-FNV DM В південній частині східної кімнати, на вузенькій платформі, що огинає великий механізм.
X-13 Дослідний комплекс owbGametitle-FNV OWB | | сейфі з нагородою, після завершення квесту «X-13: Складності проникнення»
X-13 Дослідний комплекс owbGametitle-FNV OWB На підлозі, навпроти дверей у лабораторії № 3, де Кур'єр добуде нагрудник прототипу X-13.
Санстоун-Тауер lrGametitle-FNV LR Після входу в будівлю з боку пускової шахти Ештона необхідно піднятися на один поверх. У коридорі знаходиться книжкова полиця. Складність в тому, що полку передньою частиною стоїть впритул до стіни, так що попередньо книгу слід зрушити в щілину між полицею і стіною за допомогою вибухівки.

Виготовлення Редагувати

У доповненні Old World Blues існує можливість створити ще одну копію цієї книги за наступною схемою:

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repair
Доповнення Old World Blues
Icon level
Бойовий статут китайського спецназу (1)

Поява Редагувати

Бойовий статут китайського спецназу з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. «Бойовий статут китайського спецназу» — вільний переклад від «1С» англійської назви «Chinese Army: Special Ops Training Manual» (Китайська Армія: навчальний посібник з спецоперацій). На обкладинці самої книги китайськими ієрогліфами написано 中国军队 : 训练手册 (Китайська Армія: Навчальний посібник).

Шаблон:Navbox Навчальні книги у Fallout: New Vegas