FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2
Mbox default
Незавершена стаття

« Високоякісний бойовий ніж моделі Сталлона виробництва корпорації Дотепник. Його лезо гарантовано залишиться таким же гострим навіть через десять років використання! »

— Опис в грі.

Icon disambig
Бойовий ніж з'являється і в інших іграх.

Бойовий ніжзброя Fallout та Fallout 2.

Опис Редагувати

Досить ефективне зброю, разом зі своєю поширеністю та можливістю отримання вже на другому Рівень персонажа рівні персонажа.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Fallout 2 Редагувати

Різновиди Редагувати

  • Ніж маленького Ісуса Мордино — унікальний ніж у Fallout 2. Відрізняється інший іконкою в інвентарі і підвищеним втратою.

За лаштунками Редагувати

Зображення ножа в інвентарі і текст опису свідчить на користь того, що він є відсиланням до ножа головного героя фільму «Рембо: Перша кров».
Однак, незважаючи на широку популярність, буде помилково вважати даний ніж «бойовим» (тобто спеціально призначеним для застосування у ближньому бою холодною зброєю) — зразки такого типу отримали найменування «ножі виживання» і знаходять застосування, найчастіше, в якості елемента засобів порятунку (наприклад, льотчиків у разі екстреного катапультування у важкодоступній лісовій місцевості) або туристичного інструменту.
Серед стоять на озброєнні в даний час ножів найбільш близьким до представленого є американський штик-ніж M9 Bayonet.