FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 OA
Icon disambig
Бойовий дробовик з'являється і в інших іграх.

Бойовий дробовик (англ. Combat shotgun) — легка зброя Fallout 3.

Опис Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Зброя функціонально ідентично своїм попередникам, проте його зовнішній вигляд істотно змінився. Тепер барабанний магазин розташований дуже близько до дульному зрізу дробовика, на відміну від суцільнометалевою конфігурації «булл-пап».

Значно перевершуючи по точності обріз, бойовий дробовик об'єднує магазин на 12 патронів з нищівним збитоком на близьких дистанціях. Одним з недоліків цієї зброї є його швидкий знос.

В ідеальному стані дробовик може вистрілити 145 разів (приблизно 12 магазинів) перед тим, як зламається.

Operation: Anchorage Редагувати

Ця різновид бойового дробовика зустрічається тільки симуляції звільнення Анкоріджа відрізняється лише більш чистим видом і використовується американськими солдатами. Крім цього дана різновид дробовика дуже помітно відрізняється запасом міцності, перевершуючи стандартний варіант в 4163,5 раз, що помітно знижує знос.

Місцезнаходження Редагувати

Унікальні варіанти Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Дробовик Харона
Icon disambig
Основна стаття: «Жахливий» дробовик

Поява Редагувати

Бойовий дробовик з'являється у Fallout 3 та класичних іграх серії.

За лаштунками Редагувати

За зовнішнім виглядом образ цього дробовика міг бути навіяний існуючими зразками вогнепальної зброї:

  • ППШ-41 (Пістолет-кулемет Шпагіна) — загальний вигляд, перемикач режиму вогню, який знаходиться всередині запобіжної скоби, стовбур з відстовбурченим дульним гальмом і магазин барабанного типу. Процедура зміни магазина (перезарядження) також вказує на реальний ППШ-41. Однак реальний прототип використовував в якості боєприпасу патрон 7,62×25 мм ТТ і мав 71-зарядний барабанний магазин або секторний на 35 патронів.
  • Pancor відбійний молоток Fallout 2, який є ще одним дробовиком з магазином у вигляді барабана і аналогічної форми стовбуром.
  • Armsel Striker, який має майже ідентичний магазин.

Звуки Редагувати

SingleShotVB
ReloadVB
JamVB

Галерея Редагувати