FANDOM

Gametitle-FNV

Бойова гвинтівка (англ. Service rifle) — зброю в Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це просте, міцне зброю. Корпус гвинтівки з дерев'яними прикладом і цівкою конструктивно простий, якість збірки і надійність забезпечують їй визнання і широке поширення на всій території Мохаве і навіть за її межами. Бойова гвинтівка знаходиться у великій пошані у НКР, будучи елементом стандартної екіпіровки рядового бійця армії.

Характеристики Редагувати

Бойова гвинтівка — це напівавтоматичний карабін з магазином на 20 патронів калібру 5.56 мм. У неї зовсім невисокий шкоди і відчутний, у порівнянні з іншими гвинтівками, розкид і вага; тим не менш, вона має відносно високий темп стрільби, крім того, атаки в V. A. T. S. віднімають невелику кількість ОД.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 2000 разів (100 магазинів), перед тим, як зламається. Також, воно вимагає від стрільця деяких навичок у поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 25).

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Шаблон:Вирізаний контент-розділ

Різновиди Редагувати

hhGametitle-FNV HH Гвинтівка Вцілілого.

Примітки Редагувати

У патчі 1.3.0.452 збільшена точність і темп стрільби цієї гвинтівки, але зменшено наноситься шкоди.

За лаштунками Редагувати

Прототипами цієї зброї стали американські автоматичні гвинтівки AR-10 і AR-15.[1]

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати