FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
Бойова броня з'являється і в інших іграх.

Бойова броня — броня у Fallout: New Vegas.

ОписРедагувати

Перший робочий примірник цієї персональної броні військового класу був розроблений в 2051 ріку, з метою забезпечити найбільш уразливі частини тіла людини захистом від балістичних травм. Основу цієї броні складають високоміцні багатошарові пластини, виготовлені з складних полімерів та кераміки, закріплені на гнучкому жилеті з куленепробивного матеріалу з терморассеивающей прошарком. Ранні моделі цієї броні складалися з сложнополимерных пластин, закріплених на звичайному тканинному жилеті, до тих пір, поки не були винайдені і прийняті на озброєння облягають тіло бронекостюмы. Броня має темно-оливковий матовий камуфляж, що робить її придатною до використання як в умовах лісистої, так і в умовах міської місцевості. Комбінація з багатошарових бронепластин і куленепробивного жилета забезпечує носія захист від більшості вражаючих факторів, в тому числі і від лазерного та плазмового випромінювання, балістичного впливу і енергії вибуху — досить значний список для персональної броні. Більш того, броня має незначним для такого різнобічного засоби персонального захисту вагою. Таким чином, бойова броня надає чудову захист, зберігаючи при цьому високий рівень комфорту користувача.

До Великої війни, бойова броня майже повсюдно були доступна тільки збройним силам США і поліцейським спецпідрозділам. Збережені історичні документи вказують на те, що бойова броня використовувалася виключно на Північно-Американському континенті, хоча інші держави мали подібні засоби персонального захисту. Цивільне використання цієї броні було обмежено та жорстко контролювалося — бажаючому придбати такий засіб захисту потрібний дозвіл Бюро з контролю за обігом тютюну, алкоголю, вогнепальної та лазерної зброї.

Ця броня відноситься до першого покоління представників бойової броні. Вона існує в двох колірних варіаціях — зелена і чорна. Чорна версія використовується тільки Ван Граффами.

ХарактеристикиРедагувати

Ця броня дає відмінний захист, зберігаючи при цьому відносно невисокий вага. Також, у цій броні досить непоганий запас міцності; до недоліків можна віднести високу складність виробництва подібного засоби захисту, і, як наслідок, високу вартість (проте, якщо ваш персонаж віддає перевагу легку броню (на догоду скритності), важку (на догоду міцності) або має середню броню кращої якості, то ця броня відмінно підходить для швидкого заробітку за рахунок високої вартості (необхідна кількість кришок майже завжди має при собі Торготрон Зброярів)). Ця броня не дає користувачеві ніяких особливих бонусів.

Місцезнаходження Редагувати

Броня чорного забарвлення Редагувати

РізновидиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Бойова броня Ван Графф може бути відремонтовано за допомогою цієї броні, але не навпаки.
  • Незважаючи на те, що існує чорна версія броні, до неї не існує шолома того ж кольору.