FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-AR
Icon disambig
Бойова броня з'являється і в інших іграх.

Бойова броня рейнджера НКР (англ. NCR Ranger combat armor) Шолом рейнджера (англ. Ranger helmet) — броня Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Ця броня військового класу є модифікацією бойової броні і спочатку була призначена для підрозділів особливого призначення поліції Лос-Анджелеса. Панцир уявляє собою вже знайомий по попередніх модифікацій цієї броні куленепробивний жилет, на якому багатошарові композитні пластини броні закріплені таким чином, щоб не заважати руху; шию носія броні прикриває спеціальний комір з того ж композитного матеріалу. Під плащем видно ремені, які, ймовірно, є частиною гідратора на спині, і патронний пояс. Поверх рукавів плаща закріплені саморобні нарукавники для захисту рук; на правому стегні закріплена кобура для пістолета. Броня комплектується закритим шоломом з протигазом, вбудованим приладом нічного бачення і прожектором, що працюють в режимі ІЧ - і звичайного освітлення.

До самої броні ставилися безпосередньо панцир і шолом, а пильник, черевики і вузькі джинси Сталі частинами броні вже після Великої війни. На комірці панцира, яка захищає шию, можна відмітити номер, який є номером офіцера або номером підрозділу. І броня і шолом виглядають старими і пережили чимало сутичок: панцир подряпаний, на пильовику і джинсах видно численні кульові отвори, а поздовжні подряпини і вм'ятини на шоломі є, швидше за все, слідами від шальних куль.

Ця броня відноситься до третього покоління представників бойової броні.

Характеристики Редагувати

Ця броня дає високий межа утрати, рівний захист, що надається посиленої бойової бронею «Марк 2» або відновленої силовий бронею НКР. Броня має досить велику вагу, і її дуже непросто роздобути. Для Кур'єра, симпатизирующего НКР і віддає перевагу дальній бій, ця броня є відмінною альтернативою відновленої силовий броні НКР, так як не дає штрафу до основною характеристикою «Спритність» і менше важить. Ця броня дає своєму носієві статус громадянина Нової Каліфорнійської Республіки.

Місцезнаходження Редагувати

Різновиди Редагувати

Примітки Редагувати

  • На кожному шоломі можна помітити полустертую цифру 7.
  • Також, на шоломі можна помітити кілька перекреслених насічок — можливо, це кількість убитих рейнджером ворогів.
  • Одягнений у цю броню рейнджер-ветеран НКР є «маскотом» гри Fallout: New Vegas.
  • Повний ремонт цієї броні коштує 15000 кришок — в плані обслуговування це один з найдорожчих видів броні в грі.
  • Навіть, якщо між НКР і Братством Сталі буде укладено мир, паладини все одно будуть атакувати Кур'єра, одягненого в цю броню.
  • Якщо одягнути в цю броню Буна, то люди, що живуть на територіях, зайнятих НКР, будуть питати Кур'єра, не з тих елітних військ його супутник, про які вони так багато чули (тільки якщо дати Буну ще й шолом; інакше всі будуть і далі вважати його представником 1-го розвідувального батальйону).

Поява Редагувати

Бойова броня рейнджера НКР з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Баги Редагувати

  • Довге зброю, розміщуються за спину, стирчить через нижній край плаща.
  • Шолом, який можна знайти в таємній квартирі рейнджерів НКР, не може бути полагоджений торговцями, так як не має ціни (виправлено в патчі 1.4.0.525).
  • Може не виявитися на трупі рейнджера/залишитися на ньому після зняття.

За лаштунками Редагувати

Джерелом натхнення при створенні цього бронекостюма послужило опис рейнджера Тихо зFallout[1].

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати