FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
Бойова броня з'являється і в інших іграх.

Бойова броня, посилена — броня у Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Бойова броня (Fallout: New Vegas)

У цій покращеної і більш дорогою) посиленої бойової броні набірні бронепластини замінені на жилет з двома суцільнолитими пластинами, однаково добре захищають всю груди і верхню частину живота, так і спину. Жилет, як правило, надівається зверху на бронекостюм з довгими рукавами. Нижня частина броні все так само не забезпечена твердими бронепластинами, за винятком гомілок. Модифікований шолом розроблений для захисту від балістичних ушкоджень, холодного ріжучо-рубального зброї і тупих травм. Поляризований візор не тільки береже особа власника від пилу і піску, але і захищає очі від засліплення лазером або ураження осколками. У шолом також вбудовані лазерний далекомір і система цілевказівки.

Ця броня відноситься до другого покоління представників бойової броні.

Візуально дана модель бойової броні практично ідентична бойової броні, що зустрічається у Fallout та Fallout 2.

Характеристики Редагувати

Ця броня надає більший захист, ніж бойова броня першого покоління. Вона міцніше, ніж її попередниця, і має ту ж вагу. Недоліком цієї броні залишається висока вартість. Вона має відмінне співвідношення «вага-захист», та однаково ефективна як на персонажах спеціалізуються на стрільбі, як і на тих, хто воліє ближній бій.

Місцезнаходження Редагувати

Крім того, ця броня іноді з'являється у продажу у наступних торговців:

Торговець Місцезнаходження Рівень
Блейк Компанія «Червоний караван» не нижче 16
Сержант Деніел Контрерас Табір Маккарран, склад 12-15
Торговець озброєнням 188 — Торговий пост 12-15
Торготрон Зброярі будь-якої

Різновиди Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо кинути цю броню на землю, то можна побачити, що вона виглядає так само, як і звичайна бойова броня.