FANDOM

Gametitle-FO2
Icon disambig
Бозар з'являється і в інших іграх.

« Вершина снайперського озброєння. Хоча це зброя, можливо, дуже накручено і часто заїдає, якщо не тримати його в ідеальній чистоті, його точність більш ніж компенсує ці додаткові вимоги до догляду за зброєю. Хв. сила: 6. »

— Опис в грі

Бозар (англ. Bozar; Шаблон:Переклад) — представник важкої зброї Fallout 2.

Характеристики Редагувати

Бозар і легкий кулемет — єдині види важкої зброї в грі, які використовують патрони калібру 0.223, мають величезне гідність — велику поширеність.

Це самий потужний кулемет в грі (з розрахунку шкоди на кулю). Його можна отримати дуже рано — на складі в Отруйних Печерах поблизу Кламата, або охоронців торговця у НКР. Таким чином можна пропустити початкову фазу використання стрілецької зброї, і вкладати очки навичок відразу в тяжкий.

Основною перевагою Бозара є черга з 15 патронів, що робить його ефективним проти великих, тяжелобронированных супротивників. Однак це ж і його недолік — магазин спустошується за дві черги, в той час як з легкого кулемета можна зробити три (в ідеальних умовах — за один хід).

По сумі ТТХ Бозар трохи поступається іншому кулемета — «Виндикатору», однак Бозар набагато практичніше останнього, так як «Віндікатор» вимагає величезну кількість досить рідкісних боєприпасів.

Місцезнаходження Редагувати

За лаштунками Редагувати

Можливо, спочатку Бозар планувався як снайперська гвинтівка, оскільки використовує модель великокаліберної снайперської гвинтівки Barrett М82, і внутрішньоігрові опис також свідчить на користь цього, однак у самій грі зброя — типовий кулемет, нехай і набагато більш точний, ніж у реальності.

Звуки Редагувати

BurstVB

ReloadVB
OutVB