FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Боб.

« Дейв зробив мене своїм заступником з Армії Дейва, а це значить, що у мене є гармата. Не змушуй мене її використовувати. »

— Боб

Боб (англ. Bob) — персонаж Fallout 3, старший син Дейва і Рози, другий командир Армії Республіки Дейва у 2277 ріку.

Опис Редагувати

Боб — «Другий Головнокомандувач армії Дейва», він молодий, гарячий і владний. Хоча йому всього дев'ятнадцять років, він вважає себе віце-Дейвом Республіки, наполягаючи на тому, що все знає краще за всіх, і всі громадяни Республіки повинні прислухатися до його думки. Дейв ніколи не говорить погано про Боба прилюдно, але відчитує останнього, коли вони залишаються вдвох. Боб ображається на свого батька і з нетерпінням чекає дня, коли зможе створити Імперію Боба[1].

Вдень Боб знаходиться зовні, блукаючи між будівель Республіки, виконуючи різні доручення Дейва. Наближаючись до стін, він «ремонтує» їх з гайковим ключем в ранковий час. Два рази в день практикується у стрільбі за бар'єром з мішків піску, стріляючи по зробленій з брухту та сміття мішені-опудала. Вночі Боб спить у чоловічому гуртожитку з 22:00 до 9:00.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Квести Редагувати

День виборівСамотній Подорожній може попросити Боба взяти участь у голосуванні проголосувавши за Дейва або запропонувати йому самому балотуватися в президенти, однак його потрібно змусити пройти перевірку на красномовство. У разі перемоги Боб оголосить про свій намір позбутися спогадів про правління свого батька і почне планувати новий варіант побудови його імперії:

Після деякого розчулення від отримання влади над республікою Боб згадає про Подорожнього: Але пізніше Боб знову захопиться своїми ідеями:

Примітки Редагувати

  • Боб став настільки владний, що навіть не вважається з вигнанням Дейва з поселення через програш на виборах і навіть зрадіє його смерті.
  • Боб також несхвально висловлюється про Джесіці і Рози і зажадає від Подорожнього щоб той не розмовляв з ними.

Цитати Редагувати

  • «Одного разу Дейв просто зробить мене головним, так само, як дідусь (Fallout 3) свого часу призначив його».
  • «Здорово було б стати президентом. Все б мене слухалися, а якщо що не так — на Пустки вижену. І насамперед я б зробив себе довічним правителем, щоб мене не поперли на наступних виборах».
  • «Я не сумнівався, що вграю. Тепер треба в першу чергу назвати все в честь мене. Ну-ка, ну-ка... Президент Боб. Як тобі? Малюк, тут все тепер зміниться. Першим ділом — позбавимося всього цього лайна Дейва. Королівство Боба! Або, ще краще, Боботопия! Треба вирішити, що краще».
  • «Насамперед ми повинні відкрити Музей Боба».
  • «Ти щось хочеш, так? Знаєш, у Дейва зберігалася якась фігня у сейфі в його... тобто... у МОЄМУ кабінеті. Код 1138. Бери звідти все, що хочеш. Вважай це подарунком доброго і люблячого президента Боба».

Поява Редагувати

Біб з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox Республіка Дейва