FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Благотворне втручання (англ. Benign Intervention) — побічний квест Fallout 4.

Докладне проходження Редагувати

Після того, як у Кейт буде достатньо високий рівень відносин з протагоністом, вона розкаже йому про свою історію і її поточної боротьби з залежністю від психо. Передбачається, що він зможе відвести її в Сховище 95, щоб Кейт змогла звернутися за лікуванням.

Сховище 95 знаходиться на південно-заході Співдружності. Потрапивши в сховище, необхідно буде зачистити його від численних стрільців і декількох роботів. У кімнаті праворуч після виходу з ліфта є термінал, який можна використовувати для деактивації деяких турелей попереду.

Для проходу в потрібну нам частину сховища потрібно відкрити двері з терміналу з дуже складним рівнем. Для відкриття нам буде необхідний відповідний навичка Хакер 3 рівня. Доходимо до дезинтоксикаційної відділення. Поговоріть з Кейт, у неї є сумніви з приводу процесу лікування. Буде запропоновано три простих варіанти переконання, всі вони дають один і той же результат. Потім вона сідає в крісло. Протагоніст активує термінал, призначений для проведення операцій. Поговоріть знову з Кейт, і, по завершенні діалогу, квест закінчується.

Примітки Редагувати

Після процедури лікування Кейт буде негативно ставитися до прийому вами наркотиків і їй сподобається спроба Вижив відмовити Матінку Мерфі від вживання наркотиків для використання Дару.

Після процедури стане можливим подальший розвиток відносин з Кейт, що зробить її доступною, як романтичного інтересу.

Для проходу в потрібну нам частину сховища необов'язково качати перк Хакера 3 рівня! В кімнаті доглядача є термінал, в якому є доступ до відкриттю дверей.

Баги Редагувати

Якщо на Кейт була одягнена силова броня при вході в кімнату, то її неможливо зняти без перезахода в локацію. У ранніх версіях гри, якщо не зняти силову броню, Кейт перебувала в кріслі зі скелетом для анімації від силовий броні (потворний зовнішній вигляд, як у прибульця).

Іноді не починається діалог при відвідуванні чистої кімнати - треба вийти і зайти.

Якщо квест почати ВЖЕ перебуваючи у сховищі 95 він стане непрохідним. Допоможе завантаження або зміна консоллю стадії квесту.

ГалереяРедагувати

Fo4 benign intervention