FANDOM

Gametitle-FO3 BS

Битва при тунелі Роклэнд — подія історії світу Fallout. Атака Братства Сталі на одну з найбільших баз Анклава в ході війни Столичного Братства Сталі і Анклаву.

Історія Редагувати

Не дивлячись на знищення Рейвен-Рок, Анклав продовжував зберігати цілісність і координувати дії своїх сил. Зрозуміло, Братство Сталі почало шукати нову базу Анклаву. Писарі знайшли координати супутникової станції яка була зайнята Анклавом. Паладин Трістан очолив операцію і разом з Ліберті Праймом і солдатами Братства вирушив до тунелю Роклэнд. Незабаром після цього і після битви за очищувач, Самотній Подорожній вийшов з коми, був проінформований щодо поточної ситуації і вирушив на допомогу братам.

Битва Редагувати

До моменту прибуття Подорожнього, з'ясувалося, що автомобільний тунель Роклэнд вже захоплений Братством і в даний момент використовується як плацдарм для майбутнього наступу. Не змусивши довго чекати, ударна група під прикриттям Прайму рушив у бік станції. Заслін з солдатів Анклаву анітрохи не завадив досягти мети. Підійшовши до стіни станції, робот почав сканувати стіну, з метою пробити в ньому дірку, щоб ударна група потрапила всередину. Прохід був пробитий, але кілька секунд потому Ліберті Прайм був знищений прямим попаданням орбітальних ракет.

На з'ясування обставин, а найголовніше, звідки прибула команда на запуск ракет, був посланий загін на чолі з оперативним співробітником Едвардсом і Самотнім Подорожнім всередину комплексу. Зачистивши базу, Подорожній виявив термінал з закодованими даними. Вилучивши їх, він відправився в Цитадель, щоб передати інформацію писареві Ротшильду.

Наслідки Редагувати

Залишки Ліберті Прайму були перевезені назад в Цитадель. Писарі почали розшифровку інформації, в цей час Мандрівник вирушив на завдання з пошуку трансформатора Тесла, завдяки якому Братство змогло створити зброя, здатне знищувати винтокрыли Анкалва. З'ясувалося, що залишки Анклаву розташовані на базі ВПС Адамс. Братство почало готуватися до фінального наступу.

Примітки Редагувати

  1. Якщо Подорожній не знищив Рейвен-Рок перед битвою за проект «Чистота»

Шаблон:Navbox Братство Сталі

Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)