FANDOM

Gametitle-FO3 BSGametitle-FO4

Битва за базу ВПС Адамс — подія історії світу Fallout. Вирішальна атака Братства Сталі у ході війни Столичного Братства Сталі і Анклаву.

Історія Редагувати

Після того, як Братство Сталі виявило розташування основної бази Анклава, якій була база ВПС Адамс, а також після створення зброї, здатного протистояти винтокрылам Анклаву, Братство почало складати план наступу.

Було вирішено, що Самотній Подорожній потай потрапить на базу, скориставшись гілкою президентського метро, там отримає накази і дообеспечение, в той час як сили Братства та «-05-0011Левиний Прайд» підуть на штурм бази.

Завданням Подорожнього було спочатку потрапити в контрольну вежу бази, а потім, дати звідти команду мобільного контрольної базі спустити трап і по ньому піднятися всередину.

Битва Редагувати

Коли Самотній Подорожній досяг бази, почався наступ. Паладини і лицарі Братства почали прибувати з боку злітно-посадкової смуги, в той час як Подорожній просувався через ангари. Гармати «Тесла» ефективно знищували винтокрылы, що дозволило братам не бути знищеними з повітря. Деякі екіпажі поспіхом покидали базу.

В цей час Подорожній опустив трап і пробрався всередину мобільного бази. Всередині йому намагався перешкодити загін «Сигма», але він, як і інші солдати Анклаву були знищені. Подорожній дістався до консолі запуску орбітальних ракет і віддав команду на знищення мобільного бази[2]. Вийшовши на дах він дочекався трофейного гвинтокрила Братства з «Левиним Прайдом» і евакуювався звідти. Через кілька хвилин ракети досягли своєї мети.

Наслідки Редагувати

Якщо в ході битви за проект «Чистота» очищувач був активований ким завгодно, крім Стража Лайонс, то вона разом з іншим прайдом прилетить за Подорожнім. У разі, якщо Подорожній направив ракети на мобільний базу, винтокрыл сяде неподалік і екіпаж насолодитися вибухом. В іншому випадку, якщо Подорожній спрямував удар на Цитадель, екіпаж приземлиться неподалік і побачивши кратер на її місці, всі члени Братства Сталі стануть ворожі до Подорожньому і нападуть на нього.

Незалежно від вибору Подорожнього, Столичне Братство Сталі вграло війну проти Анклаву, знищивши його і звернувши у втечу залишки військ.

Паладин Криг, наставник паладина Дансу, загинув при штурмі бази. Про це згадує Вцілілий безпосередньо Данс.

Поява Редагувати

Битва за базу ВПС Адамс з'являється у доповненні до Fallout 3Broken Steel та згадується у Fallout 4.

Примітки Редагувати

  1. Його смерть згадується у розмові з паладином Дансом Fallout 4
  2. Або, в таємниці від братів віддав команду на знищення Цитаделі

Шаблон:Navbox Братство Сталі

Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)