FANDOM

Gametitle-FO3 BS

Битва за Форт Банністер — подія історії світу Fallout. Напад Столичного Братства Сталі на форт Банністер — штаб-квартиру компанії «Кіготь».

Історія Редагувати

Після битви за проект «Чистота» та запуску очисника, Столичне Братство Сталі спільно з охороною Ривет-Сіті почали здійснювати програму поставок свіжої води у всі населені пункти Столичного пустища. Зрозуміло, рейдерам та іншим бандитам, таких як найманці компанії «Кіготь» води не давали. З-за цього компанія «Кіготь» почала нападати на водяні каравани й грабувати їх. Зрештою, приблизно через два тижні, Братство вистежило штаб-квартиру найманців і почало будувати плани нападу на Форт Банністер. Був відправлений загін на чолі з паладином Дженсеном. Він розташував братів з двох протилежних один одному сторін, а сам перед нападом вирішив сходить на розвідку. Дженсен був узятий в полон, пов'язаний і поміщений в один з наметів на території бази.

Битва Редагувати

Самотній Подорожній може виявити один із загонів або самого Дженсена всередині намету і поцікавитися про подію. Звільнивши командира, той почне зачищати об'єкт від найманців.

У разі, якщо Подорожній вирішив нападати на форт з загоном, то ті негайно виступлять і почнуть атаку. Після цього можна звільнити командира.

Також Подорожній може самостійно зачистити всю територію бази, включаючи командувача Джабско, а після цього звільнити паладина Дженсена. Це дозволить уникнути втрат серед братів.

Наслідки Редагувати

Після знищення ворогів, бійці Братства почнуть патрулювати зовнішню частину бази. Майбутнє компанії «Кіготь» невідомо, однак вона втратила командувача Джабско і штаб-квартири. Залишки найманців, швидше за все, після цього попрямували в свої табори і аванпосты.

Шаблон:Navbox Братство Сталі