FANDOM

Gametitle-FNV

Битва за Нельсон (англ. Battle of Nelson) — подія історії світу Fallout, що сталося у Fallout: New Vegas. Воно відбулося через деякий час після битви при Аризонском водосливе.

Історія Редагувати

У 2281 ріку війська НКР вирішили заснувати на березі Колорадо табір в місті Нельсон для захисту від проникнення розвідників Легіону Цезаря. За наказом самого Цезаря, Мертве Море повів два контуберния рекрутів Легіону на Нельсон перш, ніж бійці НКР зуміли приготуватися до оборони. Легіонери застали їх зненацька і, хоча за словами декана солдатів було вдвічі більше, ніж його рекрутів, зайняли Нельсон, захопивши припаси та зброю.

Полонених бійців НКР люди Мертвого Моря скинули зі скелі, крім трьох, які були взяті в заручники і розп'яті, щоб бійці НКР не вирішувалися напасти на Нельсон. Згідно з наказами Цезаря, Мертве Море зміцнився в таборі і не став більше робити нічого, так як одне лише його присутність на західному березі Колорадо підриває бойовий дух солдатів республіки.

Подальший стан Редагувати

До того часу, як Кур'єр прибув у Мохаве, Легіон має тверду владу над містом. Час від часу кожна з ворогуючих сторін посилає невеликі групи солдатів, в надії послабити один одного, але ефекту немає.

Кур'єр може допомогти НКР відбити місто, або допомогти Легіону. У першому випадку, після вирішення всіх проблем у таборі Форлорн-Хоуп, Кур'єр спільно c майором Полатли складе план наступу і звільнить місто.