FANDOM

Gametitle-FO4

« Спочатку минитмены влаштувалися на півдні Бостона, на базі Форт-Індепенденс, яку вони називали «Замок». Однак кілька десятків років тому на цю базу напало вийшло з моря чудовисько. »

Завантажувальні екрани Fallout 4

Битва за Замок (англ. Battle of the Castle) — подія історії світу Fallout. Напад болотников на Замок — штаб-квартиру Минитменов Співдружності.

Історія Редагувати

« Форт-Індепенденс отримав своє ім'я в 1797 році на церемонії відкриття, на якій був присутній президент Джон Адамс. Раніше цей форт називався «замок Вільям» і Форт-Адамс. Тривалий час у ньому знаходився штаб минитменов, але 2240 році він був зруйнований. »

Завантажувальні екрани Fallout 4

Атака болотников почалася, коли їх матка піднялася з дна океану і зруйнувала західну стіну Замку. В результаті на територію прорвалося велика кількість болотников і зав'язався бій. Минитмены не змогли надати ефективного опору і тодішній Генерал Макганн ухвалив рішення захистити збройову, обваливши вхід до неї. Безпосередньо всередині, він розставив пастки і активував робота-охоронця по імені Сержант. Зрештою, він і сам опинився в пастці і загинув. Вижили минитмены залишили Замок і він перетворився на гніздо болотников на довгі роки вперед.

Наслідки Редагувати

Мінітмени Співдружності втратили свого генерала, своєю основою бази та через припинення мовлення «Радіо Свобода» порушилася їх взаємозв'язок і координація дій. Всі ці фактори призвели до майже повного розформування організації і почали сіяти сумніви у решти Минитменов, наприклад у ветерана минитменов Клінта, який в ході допомоги населенню Квінсі проти атаки Стрільців зрадив Полковника Холлиса і перейшов на бік противника.

У 2287 ріку Вцілілий став новим генералом Минитменов, в організації з'явився шанс піти на штурм Форт-Індепенденс і повернути Замок під свій контроль.