FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

« Тобі вже розповідали про битву між Братством та Інститутом у Банкер-хілла? Така м'ясорубка була. »

Охорона Даймонд-сіті

Битва за Банкер-Хілл (англ. The Battle of Bunker Hill) — фракційний квест Fallout 4 і подія історії світу Fallout. Перший акт відкритого протистояння Столичного Братства Сталі проти Інституту, а також Залізниці.

Стадії проходження Редагувати

Стадія Статус Опис
10 Поговорити з Батьком
20 (необов'язково) Проінформувати Братство
30 (необов'язково) Поінформувати Підземку
40 Дістатися до Банкер-Хілла
50 Знайти втікачів синто
60 Розібратися зі втекли синтами
100 Поговорити з Батьком в руїнах інституту
200
GreenV 20 х 20
Завдання виконано
1500 RedX 20 х 20 Завдання провалено

Детальне проходження Редагувати

Батько хоче щоб Вцілілий пішов до Банкер-Хілл і повернув назад втікачів сінтів. Вижив зустрінеться з мисливцем X4-18, який повинен скинути їх характеристики і телепортувати назад у Інститут.

Банкер-Хілл знаходиться під захистом Підземки. При бажанні можна повідомити Дездемони про підготовлювані планах Інституту. Можна додатково інформувати Артура Мэксона про напад. Якщо поговорити з кожною із сторін, то їх бійці не будуть нападати на Вижив.

Варіанти Редагувати

  • Інститут: Необхідно дістатися до всіх синто і скинути налаштування за допомогою кодів відкликання, виданих мисливцем.
  • Підземка: Замість переслідування втікачів синто, убийте мисливця. В Інституті Вижив доповість про провал операції.
  • Братство Сталі: Вбивайте всіх зустрічних синто! Ad victoriam! Вижив також доповість в Інституті про провал завдання.

Примітки Редагувати

  • Незважаючи на численні вбивства представників Підземки у ході даного квесту, дана організація все одно залишиться дружньої до Вижив і можливість виконувати квести Підземки так само залишиться.
  • Після повернення втікачів синто, під час розмови з Шоном, якщо відмовитися брати участь у подальших планах Інституту, то квест буде провалений і досвід не дадуть.

За лаштунками Редагувати

  • Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Битва за Банкер-Хілл — реальна історична великий бій між англійськими і американськими військами, що відбулася 17 червня 1775 року під час Війни за незалежність США.

Баги Редагувати

ps4Icon ps4 (версія 1.02) Якщо попередньо виконати ряд квестів і у Братства Сталі, і біля Підземки — всі три сторони, які беруть участь у битві, будуть нейтральними до Вижив. Можна просто пройти крізь натовп, зробити вибір з полоненими з трьох варіантів і повернутися, зібравши лут. Якщо не втручатися в битву, то в більшості випадків її вграє Підземка, за рахунок більшої чисельності, турелей і Карабінів Гаусса.

Примітки Редагувати

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Банкер-Хілл