FANDOM

Gametitle-FO1
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Бет.

« Ти можеш замовкнути хоч на секунду?! »

Виходець зі Сховища

Бет (англ. Beth) — персонаж Fallout, торговець зброєю.

Опис Редагувати

Продавець в магазині, що належить Харрісу, власнику караванної компанії. Досить болтливая особа, але її нескінченного потоку пліток можна отримати чимало корисної інформації. Колишній її хлопець, власник «Мальтійського сокола», убитий у Старому місті у результаті кримінальних розборок. Міла, кокетлива, не проти пожартувати з відвідувачами, щоб викликати ревнощі її нинішньої пасії, Сіда, за сумісництвом — охоронця магазину. Не боязкого десятка, але настійно просить Вихідця прибрати зброю при вході.

Місцезнаходження Редагувати

Магазин розташований в бізнес-центрі Хаба. Впізнати її можна за двома охоронцям біля входу і вивісці «Guns».

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Одяг Ніж Кришки від пляшок (22 шт)

Характеристики Редагувати

<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/8.
Ім'я (Proto ID)ХарактеристикиЗахистБойові навичкиДодатково

Примітки Редагувати

  • Якщо взяти відповідний квест, то головний герой отримає 15%-ву знижку на товари Бет.
  • Бет відмовляється розмовляти з Вихідцем, у якого в активній руці знаходиться зброя.
  • Саме вона розповість протагоністу про пазурах смерті у ході квесту «Знайти зниклі каравани».
  • Якщо Виходець вб'є Декера і повідомить про це Бет, та в якості нагороди за помсту дасть 6 стимуляторів.

Цікаві факти Редагувати

Судячи по діалогу Бет[1], передбачалася можливість втратити знижку (або зберегти її завдяки привабливості Вихідця), однак це не було реалізовано у фінальній версії гри.

Поява Редагувати

Бет з'являється тільки у Fallout.

Примітки Редагувати

  1. Стор. 298 і 299.