FANDOM

Gametitle-FOT
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Мистецтво.

« Бетті була наймолодшою в сім'ї з 10 осіб. Вона успадкувала красу і твердість руки своєї матері, а також виключне зір батька. У неї дар влучного стрільця, але їй не вистачає швидкості реакції, необхідної для ближнього бою. »

Бетті (англ. Betty) — персонаж Fallout Tactics, один з можливих протагоністів гри; молода дівчина, що стала спочатку новобранцем, потім бійцем, а згодом — командиром загону Братства Сталі.

Опис Редагувати

Станом на 1 січня 2197 ріка Бетті (у віці 19 років) успішно завершила курс початкового військового навчання в Братстві Сталі (Basic Brotherhood Training), і в її службовій характеристиці згадано, що вона є підготовленим стрільцем-снайпером (marksman), хоча в ближньому бою і для рукопашної їй трохи не вистачає швидкості реакції.

Інвентар Редагувати

Порівняння стартового спорядження Бетті та інших рекрутів СЗБС дає деяке уявлення про військовому потенціалі і можливостях Братства Сталі в цей період часу.

В цілому, можна зробити висновок, що станом на початок 2197 року спорядження рядового бійця СЗБС значно перевершувало спорядження більшої частини місцевих рейдерів.

Слід врахувати, що повна стандартизація спорядження рекрутів СЗБС не була можливою через використання трофейного і відновленого зброї і високотехнологічного спорядження. Крім того, екіпірування залежала від спеціалізації конкретного рекрута.

Цікаві факти Редагувати

  • Старшою сестрою Бетті є Уілм[не підтверджено 2374 дні], однак дуже невелика різниця у віці[1] і разом з тим — суттєві відмінності у зовнішності дозволяють припустити, що їх сім'я була побудована на принципі полігамії і сестри є зведеними від різних матерів, або ж хтось з них є прийомною дитиною.
  • Ще одне можливе пояснення ситуації — з десяти дітей Бетті була «молодшої» не за віком, а за своїм статусом (тобто, вона могла бути дочкою молодшої дружини або наложниці, позашлюбною дитиною тощо).
  • Зовнішній вигляд Бетті (доглянута зовнішність, наявність прикрас у вигляді кілець і сережок), особливості її утворення (вміння поводитися з вогнепальною зброєю), кількість дітей у її сім'ї дозволяє припустити, що вона виросла в досить заможній родині[2] та щодо цивілізованому місці.

Поява Редагувати

Бетті з'являється тільки у Fallout Tactics.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. За станом на 1 січня 2197 року, вік Бетті — наймолодшій і вік Вилмы — найстаршій з десяти дітей у сім'ї, становить 19 років, різниця — менше року!
  2. Виходячи з особливостей підготовки і виховання Вилмы — не виключено, що в родині професійних воїнів.