FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Ця стаття перекладена з іншої мови.
Будь ласка, поставтесь до недоліків тексту з розумінням.

Берт Ріггс (англ. Bert Riggs) — персонаж Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Робомозг в сховище 118 в 2287 ріку.

До Війни Редагувати

Берт Ріггс був провідним розробником робомозга для компанії «Дженерал Атомикс Інтернешнл», і в якийсь момент до Великої Війни він одружився на Джуліанні Ріггс, багатого фінансового консультанта.

Вони були багатою сім'єю, що має одні з кращих зв’язків в Бостоні. Колись до 2077 року Джуліанна познайомилася з Езрою Паркером, фінансовим магнатом, який хотів побудувати сховище під своїм готелем. Джуліанна була залучена, і після побудови сховища 118 вона і Берт перенесли в нього все своє майно з особняка.

Сховище 118 Редагувати

Берт і Джуліанна вже були в сховище, коли впали бомби, далі будучи приєднаними Езрою ДО ІНШИХ VIP-персонам в сховище. Берт використовував шкільну кімнату Сховища як лабораторію, де він і доводив технологію робомозга до досконалості. Після деякого часу і обговорення з іншими резидентами, він вирішив, що кращий шлях вижити-самими стати робомозками, з чим всі і погодилися, ставши робомозками.

Смерть Езри Редагувати

Після смерті Езри, Берт помітив деякі зміни в його дружині. Вона зазвичай була суворою, але тепер вона була добра і мила з ним. Також вона стала забувати імена своїх котів і весь час твердила, що вона хвора. Берт розповів Вижив, що ця леді не є його дружиною, і після деякого розслідування це виявилося правдою. Езра взяв особистість Джуліанни після того, як він убив її в ході обговорення розтрати грошей.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
- - -

Поява Редагувати

Берт Ріггс з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor.