FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Берт.

Берт Гуннарссон (англ. Bert Gunnarsson) — персонаж Fallout: New Vegas, гуль-медик в бізнес-парку «Аеротех».

Біографія Редагувати

Походження Берта не уточнюється, відомо лише, що він навчався медицині у Послідовників Апокаліпсису. У 2281 році Берт добровільно надає медичну допомогу біженцям у бізнес-парку «Аеротех».

Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout: New Vegas и не підтверджена основним каноном.

У діалогах Берта містяться вирізані репліки, які вказують на те, що він раніше проживав в Юті і був старійшиною в Мормонської Церкви. В Мохаве ж він прибув півроку тому у відчайдушній спробі напоумити свого старого друга і колишнього одновірця Нефи (нині відомого як Драйвер Нефі), який зв'язався з «поганими людьми».

Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту и не підтверджена основним каноном.

Образ Берта Редагувати

Берт — добрий, чуйний і безкорисливий гуль.

Берт у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Берта у бізнес-парку «Аеротех», в наметі або на вулиці. Кур'єра, має здоров'я менше 20 % — Берт лікує безкоштовно. Гуль не надає ніяких інших медичних послуг і не лікує більш легкі поранення.

Якщо Кур'єр вб'є Драйвера Нефі, Берт згадає це при наступному діалозі з ним. Він висловив надію, що душа Нефи спочине з миром.

Поява Редагувати

Берт Гуннарссон з'являється тільки у Fallout: New Vegas.