FANDOM

Gametitle-FO4Gametitle-FOS

Берилієвий імпелер (англ. Beryllium agitator) — квестовый предмет Fallout 4.

Опис Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Макгаффин гри, який представляє собою джерело атомної енергії, якої вистачить на довгі роки. Розробка велася компанією Мас ф'южн до Великої війни. Після неї імпелер залишався в штаб-квартирі цієї корпорації, поки Інститут і Братерство Стали не дізналися про його існування сотні років тому (мабуть, Братству потрапила в руки листування між військовими Вашингтона і енергетиками Бостона). В ході розробки один з учених, дізнавшись, що цей предмет збираються використовувати у військових цілях, висловив протест начальству і був звільнений.

Звертає на себе увагу той факт, що навіть сотні років потому подвійне призначення цього предмета знову дає про себе знати: Інститут хоче використовувати берилієвий імпелер як компонент атомного реактора, що живить весь комплекс, а Братство Сталі бачить в цьому гігантському ядерному блоці чудову можливість раз і назавжди вирішити проблеми харчування Ліберті Прайму.

Напарники героя після одержання предмета можуть поділитися думками про те, що робити далі або звернуть увагу Вижив, наскільки цінним пристроєм він зараз має. Паладин Данс, наприклад, скаже: Ти повинен віддати імпелер Братству. Хто знає, в яких цілях його хоче використовувати Інститут?..

Місцезнаходження Редагувати

Знаходиться в атомному реакторі, в приміщенні Головного реактора «Мас ф'южн» на першому рівні «Мас ф'южн», куди можна потрапити тільки в процесі проходження квестів Мас ф'южн або Військовий видобуток.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

Берилієвий імпелер згадується в питанні на завданні Fallout Shelter «Випробування — ігрове шоу».

Поява Редагувати

Берилієвий імпелер з'являється у Fallout 4 та згадується у Fallout Shelter.

Галерея Редагувати