FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Бен.

« Слава богу... води... Мені погано. Дай напитися, інакше мені кінець... »

— Бен Кеннинг

Бен Кеннинг (англ. Ben Canning) — персонаж Fallout 3, мандрівник, персонаж випадкових зустрічей (локації типу «А»).

Опис Редагувати

Вони не такий, як інші жебраки води, очікують милостиню на порозі поселення. Ні, Вони — пригода, яка ледь не закінчується без підготовки до вивчення Пустки, факт, який він доводить, коли кидається назустріч Подорожньому. Він доброзичливий, хоч і вбогий[1].

Інвентар Редагувати

Квести Редагувати

Вмираючи від спраги • Бен має понижену здоров'я і сидить на землі. На початку діалогу він просить дати йому води. Самотній Подорожній може:

  • поділитися з ним (підвищення карми), і тоді Бен стане пити прийняту очищену або брудну воду і залишиться в живих. Надалі він буде ходити по тому ж маршруту, що й Щасливчик Гаріт, Док Хофф та інші караванники, але при цьому з ним не можна торгувати. Він не буде приймати свіжу, лікувальну або святу воду.
  • відмовити йому в допомогу, після чого прохання може повторитися, у разі тривалого очікування Бен загине;
  • пообіцяти поділитися водою, як тільки вона буде знайдена, почувши у відповідь безвихідну згоду дочекатися.

Примітки Редагувати

Цитати Редагувати

  • «Йти я поки ще не в силах, але скоро буду в порядку, завдяки тобі. Хто б міг подумати, що можна дочекатися допомоги на Пустищах від незнайомця».
  • «Може, просто пустиш мені кулю в скроню перед тим, як піти? Я б сам із задоволенням, та патрони скінчилися».
  • «Я зобов'язаний тобі життям. Я цього не забуду».

Поява Редагувати

Бен Кеннинг з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox Випадкові зустрічі