FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV
Icon disambig
Бейсбольний м'яч з'являється і в інших іграх.

Бейсбольний м'яч (англ. Baseball) — предмет Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Спортивний снаряд, який у довоєнний час призначався для гри в бейсбол. У післявоєнному світі цей м'яч втратив своє спортивне призначення, однак він все ще використовується в якості знаряддя для бейсбольною гармати абоРакетки».

Використання Редагувати

Переважно може бути знайдено всередині будівель на Столичної і Мохавской Пустках. Нижче перераховані деякі з місць, де гарантовано є бейсбольні м'ячі:

Місцезнаходження Редагувати

Бейсбольні м'ячі можна знайти в багатьох місцях Мохавской і Столичної Пустищ, а також може продаватися у деяких торговців. Дванадцять м'ячів можна отримати, активувавши (саме активувавши, а не відключивши) бейсбольну гармату. Нижче перераховані деякі з місць, де гарантовано є бейсбольні м'ячі:

Fallout 3 Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Крім того, ці м'ячі іноді з'являються у продажу у наступних торговців: Шаблон:Торговці FNV

Нотатки Редагувати

  • Бейсбольна гармата стріляє особливим (збройовим) видом бейсбольних м'ячів, які важать 4 фунта і коштують 10 кришок, проте при попаданні в інвентар персонажа гравця вони неминуче перетворюються у звичайні м'ячі.
  • Громаді Кентербері знаходиться бейсбольний м'яч з рукавичкою, що провалилися крізь текстури стійки в закусочній Портера і залишилися недоступними для взяття.

Поява Редагувати

Бейсбольний м'яч (як предмет) з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.