FANDOM

Gametitle-FO3

« Чули про бійку в барі «За кермом» учора ввечері? »

— Мешканці Ривет-Сіті

Бар «За кермом» (англ. The Muddy Rudder) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Даний питний заклад розташований на нижній палубі Рівет-Сіті, вийти до нього можна з рівня сходів.

Історія Редагувати

У 2247 році Красунею Бонні у барі встановлені ціни на алкоголь, які не змінювалися до 2277 року[1].

Тепер же в 2277 році, крім колишньої власниці і вишибали Борсука, який підміняє її в нічний час, деякі з мешканців міста, незважаючи на погану славу і вдачу господарів, все ж заходять туди. В якості питного закладу бар користується попитом у Теммі Харгрейв, Сестри, Снаряда, Шрапнеля і, в особливості, повією Трінні, яка знаходиться у більш близьких стосунках з Красунею і Борсуком. Періодично сюди заходить Батько Кліффорд, який пристає до відвідувачів бару з проповіддю про здорову тверезість, через, що практично відразу напрошується або на різку неприязнь відвідувачів або на чергову лайку Красуні Бонні, про його виставлення. Також сюди іноді заходять Тед Стрейер і Д-р Зіммер з Армітідж.

Бар користується сумнівною репутацією серед більшості городян через часті бійкі, ініціаторами яких зазвичай виступає Борсук або Сестра. Згідно журналу охорони Ривет-Сіті Сестра вступив у бійку Борсуком, за що він і був відзначений охороною як останній випадок, коли він когось бив на кораблі. Томмі Харгрейв не раз виставлявся з бару за свої п'яні витівки[2], але повертається туди і понині, купує дешеву випивку, іноді нарікаючи на брак кришок і просячи взяти алкоголь у Красуні Бонні в кредит.

Планування Редагувати

Вхід в бар починається з невеликої кривавої доріжки біля дверей — це сліди попередніх бійок у закладі. Бар має два рівня. На верхній потрапляють відвідувачі, які зайшли до Красуні Бонні, тут є пара столиків зі стільцями і більярдний стіл зі всіма ігровими приладдям. Нижній рівень має стійкою і меблями, а також дальньої кутовий кімнатою-каютою, замкненими на замок. Кімната належить господині бару і її близьким друзям — Борсука і Трінні.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в барі «У керма».

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Бар «Біля керма» з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Красуня Бонні при зауваженнях Борсука відповість тим, що ціни на її товар тримаються на одному і тому ж рівні вже 30 років.
  2. DialogueExportBrock.txt