FANDOM

Gametitle-FO3

Дев'ятий коло (англ. The Ninth Circle) — локація Fallout 3, невеликий бар, розташований в Підземеллі.

Опис Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Мешканці Редагувати

Гуль Азрухал — бармен, торговець і власник цього закладу. У нього можна купити різні види алкоголю, а якщо запитати, що ж він продає насправді, то можна обзавестися і наркотиками.

Але найвизначнішою постаттю у цьому закладі є можливий напарник Самотнього Подорожнього — небагатослівний і серйозний гуль Харон, який піде з ним після виконання квесту «Допомога найманця».

Також завсідником бару є темна особистість — містер Краулі, можливий роботодавець Подорожнього. З ним у свою чергу пов'язаний квест «Контрольний постріл».

Крім них, у барі завжди знаходяться 3-4 безіменних жителів Підземелля.

Знахідки Редагувати

  • Кілька пляшок зі спиртним на дерев'яних полицях біля стійки. Вони є власністю Азрухала навіть у разі його смерті, тому взяти їх без втрати карми не вийде.

Примітки Редагувати

  • Деякий запас наркотиків захований в сейфі Азрухала.

За лаштунками Редагувати

  • Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Назва бару є відсиланням до «Божественної комедії» Данте Аліг'єрі, як і ім'я Харона.
  • Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Між кутом кімнати, де стоїть Харон, і найближчій дверима з бару є єдина вціліла картина в барі. Це копія картини Сандро Боттічеллі «Пекло». Власне кажучи, це подання пекла у «Божественній комедії». Інші вцілілі картини в Підземеллі знаходяться на площі, на стіні, біля якої спить Сніжок та в закладі «У Керол».

Поява Редагувати

Бар «Дев'ятий круг» з'являється тільки у Fallout 3.