FANDOM

Gametitle-VB
Mbox default
Незавершена стаття про Van Buren

Баньши (англ. Banshee) — персонаж Van Buren.

Опис Редагувати

У 2253 ріклідер племені людожерів Шакали. Баньши — сильний, спостережливий, витривалий. Виглядає більше жилавим, ніж громіздким. Лисіє сам не знаючи від чого, може, з'їв щось погане. Зривається на дружині і дітях. Попередню дружину вбив за те, що вона випадково спалила його волосся. За місяць до прибуття в Боулдер В'язеньа плем'я шакалів об'єднуються з солдатами Ларсена спроби прорватися в Купол Боулдера. До моменту прибуття В'язня Баньши і Ларсен знаходяться в прихованому протистоянні – обидва хочуть потрапити в купол, але не хочуть, щоб супротивник теж туди потрапив. Якщо В'язень є жіночим персонажем, то він може зайнятися з Баньши сексом.

Баньши в Fallout: Brotherhood of Steel 2 Редагувати

У вступі до Fallout: Brotherhood Steel 2 на своєму шляху в Техас головний герой (РР) і його компанія атаковані групою рейдерів. Однак ці рейдери одягнені в силову броню і озброєні важкою зброєю. Загін РР застають зненацька. Після того, як лунає постріл з плазмової гвинтівки, лідер групи рейдерів Баньши підходить, розглядає РР., а потім залишає вмирати. Пізніше в Форт-Уерте РР стикається з Баньши. Той вбиває Кіру, після цього РР бореться з самим рейдером. Коли рейдер терпить поразку, РР йому загрожує остаточною розправою. Тоді Баньши віддає ключ від сховища міста Самотня зірка і каже, що всі відповіді на свої питання РР отримає там. Але перш ніж розповісти, хто стояв за всім цим, він вибухає.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Шкіряна куртка Бойовий ніж
Спис
Кастет

Поява Редагувати

Баньши повинен був з'явитися у Van Buren та Fallout: Brotherhood of Steel 2.