FANDOM

Gametitle-FO4

Аферист (англ. Confidence Man) — побічний квест Fallout 4.

Історія Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Опис Редагувати

Вцілілий може попрацювати на Вадима Боброва, власника бару «Лава запасних у Даймонд-сіті.

Завдання Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Цей квест, на початку якого немає ясності, до чого призведе його виконання, береться після стандартних розмов в барі, в яких звучать натяки на бажання замовити вбивство Тревіса Майлза, які втім тут же оголошуються жартом. Кожне наступне завдання квесту несподіване, і все це відбувається під заголовком назви квесту (аферист). Цілі квесту і спосіб закриття невідомі до самого кінця, і це вносить деяку інтригу.

Докладне проходження Редагувати

Вадим Бобров вважає, що Тревіс Майлз (і всі, хто слухав радіо, дійсно згодні з ним) дуже невпевнений в собі, і попросить Вижив взяти участь у постановочній бійці. Тревіс прийде в бар в 18.00, до нього почне чіплятися найнятий бандит Бик. Можна постаратися надихнути діджея і потім підтримати його в кулачному бою. Бандити дуже швидко втечуть, і Вцілілій спершу з Тревісом, а потім і з Вадимом відсвяткує перемогу. Можна забити до смерті бандита на ім'я Хижак, коли Тревіс виходить з бою. Вадим злегка засмутиться, назве Вцілілого психопатом за його «перебільшення» і продовжить квест.

Другим пунктом буде розмова з офіціанткою Скарлетт: Тревіс давно поклав на неї око, але боїться зізнатися. Тут стане в нагоді харизма і переконання. Коли дівчина погодиться зустрічатися з ним, потрібно повернутися в бар. Виявиться, що найняті Бобровим бандити вирішили, що заплатили їм занадто мало, і викрали Вадима. Потрібно йти виручати його, разом з Тревісом — бандити засіли в пивоварні «Бінтауна».

Завершальний етап Редагувати

Перед входом в пивоварню можна домовитися з Тревісом про спосіб дій.

Коли Вцілілий зайде в пивоварню, на нього нападуть мешкаючі там рейдери під проводом Тома-Вежі (якщо пивоварня не була зачищена раніше). Там же будуть ті два найманця, яких приваблював для бійки Вадим раніше — вони і тримають в полоні Боброва. Убивши всіх, Вцілілій звільнить Вадима.

При звільненні той віддасть ліки і трохи кришок, які раніше він вкрав у викрадачів, поки ті не бачили. Тревіс також змужніє після виконання квесту і радіо Даймонд Сіті буде говорити куди впевненіше, іноді з сарказмом. Це відбудеться через пару днів або через кілька композицій, які звучать на радіо.

Галерея Редагувати