FANDOM

Gametitle-FO1

Аудіощоденник Річарда Греязамітка Fallout. Вміст можна копіювати з меню комп'ютера управління чанами в Марипозе.

Text Редагувати

Transcript

0000 - 0004
Я вмираю. Я повинен записати це перед тим, як біль знищить мене.

0005 - 0020
Я не можу повірити, що я зумів вибратися з цього чана. Слиз мене не розчинила, але я там майже потонув. Я не знаю, що сталося з Гарольдом - він стояв поруч зі мною, коли підйомний кран скинув мене в чан. Він, мабуть, загинув, інакше він пробував би допомогти мені. Франсін мертва, вбита одним з цих роботів.

0021 - 0027
Поняття не маю, скільки часу минуло. Я зумів зламати комп'ютер, щоб виключити роботів і записати це, але тепер я майже втрачаю свідомість. Так нестерпно боляче...

0028 - 0043
Зелена слиз, в яку я був занурений - джерело всіх мутацій, які ми виявили. Моя шкіра покрилася нагноєннями і облазить. В інших місцях вона вкрилася пухирями, з яких тече зелена слиз схожа на мускус. Іноді біль майже переносима.

0044 - 0057
Я вже навіть можу пройти кілька кроків... Це здається просто неможливим, що мені вдалося доповзти сюди з кімнати з чанами. Дивно, я себе відчуваю скоріше більш сильним, хоча все ще відчуваю сильний біль. Здається, все навколо зменшується.

0058 - 0096
Здається, сьогодні я проковтнув одну з мутованих тварин, які тут бігають. Перш ніж я усвідомив, що трапилося, якийсь щупальце зросла з мого живота і схопило нещасна істота. Як тільки воно засмоктало гризуна мені в кишки, я майже фізично відчув його свідомість. Як мені здається. Є велика ймовірність того, що я повільно сходжу з розуму і вже не можу відрізнити реальність від моїх галюцинацій. Можливо, я все ще повільно вмираю в чані, і все це мені ввижається.

0097 - 0111
З кожним днем мені стає все ясніше і ясніше. Цей токсин фактично покращив мій розум. Я відчуваю, що можу зрозуміти навіть найскладніші філософські питання, просто і безпосередньо. Ніби все шори штучного були зняті. Цікаво, що сталося б, якби я занурив у чан тварина на довгий час? Воно б стало розумним?

0112 - 0134
Найдивніше трапляється з тваринами. Вони і справді стають сильнішими і більше усвідомлюють, що відбувається навколо. Я опустив у чан одночасно собаку і щура, і вони були сплавлені воєдино. Тепер вони вже не дві різні істоти, але вони більше, ніж одне. Можливо це наше майбутнє - з'єднання, об'єднання різних істот у гармонічній єдності. Я більше не споживаю тварин, яких створюю, просто для хліба насущного - я став інструментом, через який ця єдність буде досягнуто Я - незрівнянно вище звичайної людини.

0135 - 0139
Настав час принести іншим славу, яка є Єдність.

0140 - 0153
Загублена душа нарешті постукала в мій будинок. Я був здивований, і поглинув його перед зануренням - помилка, яку я більше не повторю. Його розум був такий примітивний, що здався мені огидним.

0154 - 0172
Я почав змінювати себе, щоб бути більш прийнятним для Єдності, вводячи собі маленькі дози вірусу. Слиз - штучний вірус, він називається 'вірус рукотворної еволюції'. Цю інформацію я отримав з нещодавно вирощеної нейросвязи з комп'ютером бази.

0173 - 0198
Декілька мандрівників, які знайшли шлях сюди, мене страшенно розчарували. Вони, здається, не мутують, як повинно. Найкраще, що мені вдалося створити кілька великих і тупих мутантів. Більшість не може згадати нічого про те, що було раніше, ніж я долучив їх до Єдності. Тепер я харчуюся ними тільки для палива. Їх свідомість - ніщо для мене.

0199 - 0236
Про творець! Я досяг успіху в поширенні повної радості об'єднання до іншої душі! На відміну від інших, його рівень опромінення був низький. Я думаю, це є фактором, який ми випустили з уваги. Перетворення більш успішно, якщо рівень радіації низький. Я ніколи не відчував такої радості, яку відчував, коли я прийняв його розум.

0237 - 0281
Ми створюємо армію, якій призначено об'єднати всі чудове різноманітність життя. Ми створили їх, щоб продовжувати нашу роботу тут, поки ми шукаємо більш населені області, щоб прийняти їх у себе. Ми почали відчувати обмеження мобільного тіла. Ми повинні знайти постійний будинок, з великим запасом знань і постійним припливом біомаси.

0282 - 0303
Ми припинили збільшувати себе, поки ми не зможемо знайти новий центр об'єднання. Коли ми прибудемо туди, ми продовжимо рости і годуватися, поки не принесемо мир і єдність усього світу.