FANDOM

Gametitle-FOBOS
FOBoSLogoНаступна інформація заснована на даних Fallout: Brotherhood of Steel и не підтверджена основним каноном.

Аттіс (англ. Attis) — персонаж Fallout: Brotherhood of Steel.

Опис Редагувати

Колишній командир армії Творця, який зумів об'єднати під своїм керівництвом супермутантів для наступу на Техас.

Під час просування супермутантів на схід Аттіс займається відновленням сил своїх підлеглих і одночасно шукає інформацію про вірус ВПЕ. Йому вдається отримати інформацію про експерименти з ФЕВ, які проходили в Секретному Сховищі, і його примірне місцезнаходження.

Аттіс є переконаним прихильником ідеї Єдності і розраховує, що результати досліджень і запаси вірусу в цьому Сховищі можна буде використовувати — якщо і не для створення ліків від безпліддя, то хоча б для збільшення чисельності супермутантів. Крім того, Аттіс розглядає Сховище в якості основної оперативної бази для власної армії.

У 2208 році солдатам Аттіса вдасться відкрити двері Секретного Сховища, зламати опір захисників і захопити весь комплекс. Однак на нижніх рівнях Аттіс потрапить під вплив вірусу ФЕВ. Подібно Автору, він почне перетворюватися на величезний безформний згусток біомаси, поглинаючи все на своєму шляху, в тому числі і своїх підлеглих. Вцілілі супермутанти змушені будуть атакувати «тіло» свого колишнього командира, а послушник Братства Сталі у цей час активує систему самознищення бункера. В результаті Аттіс буде знищений вибухом атомного заряду.

Поява Редагувати

Аттіс з'являється тільки у Fallout: Brotherhood of Steel.

Галерея Редагувати

Антагоністи