FANDOM

Gametitle-FO3

Арлінгтонський будинок (англ. Arlington House) — простір у Fallout 3.

Опис Редагувати

На західному пагорбі центральної території Арлінгтонського кладовища знаходяться останки колись великого Арлінгтонського будинку, нині зруйнованої споруди з часів минулої цивілізації. Територія поруч з будинком навколо обширна — наявні поруч з будинком флагшток, дерево і кілька кущів забезпечать відмінну снайперську стрілянину. В сам же будинок можна безперешкодно пройти через двері [1].

У будинку з підвальним приміщенням влаштувався Джандерс Планкетт, рейдер, який вирішив сховатися від регуляторів і знайти втіху в оточенні стародавніх мерців, створивши храм Авраама Лінкольна у підвалі будинку. Храм прикрашений підношеннями — трьома пляшками вина, світильниками, квітами, книгами і ножем, від якого на підлозі йде кривава доріжка. Тепер же рейдер проводить свій час у будинку, випиваючи в будинку вино і поліруючи ганчіркою свій кастет[2]. Сам же він з'явиться Самотньому Подорожньому за наявної в останнього спроможності «Законник», він буде працювати над своїм храмом Лінкольна[3].

Перший поверх будинку має вітальні, де праворуч знаходиться шафка з 20-ю зіпсованими книгами, кухнею і кімнатою для обіду. Другий поверх має дитячу, спальню та туалет з ванною. Підвальні приміщення освоїв Джандерс Планкетт, який розставив речі для своєї зручності та оформив храм Лінкольна.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в Арлінгтонський будинку.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Наявний портрет Лінкольна в храмі Джандерса Планкетта є частиною копії інформаційної таблички з меморіалу Лінкольна, яка збільшена у розмірах[4].

Поява Редагувати

Арлінгтонський будинок з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Версії ігрового і реального Арлінгтонського будинку сильно відрізняються.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  4. Див. обговорення