FANDOM

Gametitle-FO4

« Марк, ти знаєш, чому іграшки важливі? Вони допомагають дітям мріяти. Представляти їм краще майбутнє, в якому немає цієї проклятої війни. Вони дають їм надію. »

Маніфест Арлена

Арлен Гласс (англ. Arlen Glass) — персонаж Fallout 4, гуль.

Історія Редагувати

Арлен був директором по розробці продукції корпорації «Вілсон Атоматойз» незадовго до війни. Він працював майже тридцять років на корпорацію, разом з її директором Джорджем Вілсоном, щоб створювати продукцію в надії на краще майбутнє для дітей. Коли Джордж пішов у відставку, його син Марк Уїлсон став новим президентом компанії «Вілсон Атоматойз». Незабаром після вступу на посаду, Вілсон погодився на участь корпорації у програмі КОСА, що означає перепрофілювання виробництва з іграшок на протипіхотні міни. У своєму посланні Марку він просив не робити цього, не закривати виробництво іграшок, які можуть дати дітям можливість уявляти собі краще майбутнє, в якому немає цієї проклятої війни. Але мріям Арлена не судилося збутися, 22 жовтня 2077 року засіданні ради директорів «Вілсон Атоматойз» Арлен був звільнений.

У нього була дочка Марлін і дружина Шеріл, які загинули під час падіння ядерних бомб. Коли Арлен в метушні того дня нарешті повернувся додому в Кембридж, він побачив, замість свого будинку воронку. У відчаї, він впав на землю серед руїн і просто хотів померти. Після того, як він прокинувся, він став гулем.

Опис Редагувати

Будучи гулем, Арлен до 2287 року прийшов в поселення Потогонка, щоб уникнути переслідувань. Із записів у його особистому терміналі стає відомо, що поселенні він виступає в якості техніка та інженера, вирішуючи такі завдання, як перевірка сантехніки, заміна фільтрів в басейні, і латання паркану. Також у своїй майстерні він намагається змайструвати робопони «Лютик».

Після того, як Арлен отримає голозапись Марлін, він піде з поселення. З його майстерні зникне термінал, а на його місці буде іграшка Робопоні «Жовтець». Поговоривши з Вайзменом можна дізнатися, що Арлен пішов на пошуки іграшок, щоб потім їх лагодити. Згодом можна випадкової локації біля Робопони «Жовтцю» виявити записку Арлена.

Квести Редагувати

«Знайти на заводі «Атоматойз» запчастини для іграшок» • Арлен просить знайти деталі робопони «Жовтцю» на заводі, для того щоб закінчити свою роботу над складанням цілої іграшки робопоні «Жовтець».

Інвентар Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо знайти в колишньому кабінеті Арлена в штаб-квартирі корпорації Голозапись Марлін, в розмові з Арленом з'явиться новий діалог. Вижив може сказати, що знає про його дочки, і віддасть йому голозапись. Прослухавши запис, він подякує і дасть деяку кількість кришок, а також конячку іграшковий «Жовтець», подарунок, який він беріг на її день народження.
  • Після передачі голозаписи Марлін Арлену, той пзалишить Потогонку.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon терміналі Арлена в Вілсон Атоматойз є записи про ідеї нової продукції таких як «Чарівна» серія з пегасами і єдинорогами, а також серією «Принцеса» з оздобленням кристалами, золотом/сріблом, що відсилає до серіалів і фільмів про чарівних поні - і лошадеподобных істот — «Барбі: Чари Пегаса», «Принцеса і поні», «Наздожени-вітер», «Конячки», «Огіркова конячка», «Марусина карусель», «Останній єдиноріг-6», «Коник-Горбунек», «Спіріт — душа Пусток», «Лошарік», «Дружба — це диво» і багато іншого.

Поява Редагувати

Арлен Гласс з'являється тільки у Fallout 4.