Вікі Fallout
Advertisement
Вікі Fallout
Gametitle-FO2.png

« Ви бачите міцну літню жінку з втомленою посмішкою. »

— Опис в грі

Ардін Бакнер (англ. Ardin Buckner) — персонаж Fallout 2, господиня заїжджого двору в Кламате.

Опис[]

Ардін належить таверна Кламате (будівля з вивіскою «Buckner»). Господиня закладу здає кімнати приїжджим за досить скромну ціну, а товарами магазину, який знаходиться в тому ж будинку, розпоряджається її дочка Мейд Бакнер — у неї можна придбати деякі корисні речі. Біля будівлі можна знайти розумово-відсталого сина Ардін — Торра Бакнера. Ардін пов'язують дуже теплі стосунки з траппером Смайлі, мисливцем на геконів. Обраний може допомогти відшукати Смайлі в ході проходження квесту «Врятувати траппера Смайлі».

Інвентар[]

Одяг Зброя Інші предмети
Одяг

Характеристики[]

Квести[]

Примітки[]

  • Якщо Обраний взяв одночасно обидва квесту і провалив їх (Торр і Смайлі мертві), то при наступних розмовах з Ардін він може робити вигляд, що все ще зайнятий пошуками, або відразу засмутити жінку. Спочатку вона не повірить, що Обраний може грубо повторити сумну звістку або спробувати звести все до жарту. У першому випадку карма знизиться на 25, і в будь-якому випадку Ардін перестане розмовляти з Обраним.
  • В якості додаткової нагороди за кожен виконаний квест Обраний може отримати або звільнення Сулика (що дасть 500 очок досвіду, +75 карми і можливість взяти його в напарник, або $100 (якщо попросити гроші або Сулик уже вільний.

Поява[]

Ардін Бакнер з'являється тільки у Fallout 2.

Шаблон:Navbox Кламат