FANDOM

Gametitle-FNV

Аргилл (англ. Argyll) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Медик угруповання «Бомбісти».

Біографія Редагувати

Походження Аргилла не уточнюється: невідомо, народився він у Сховищі 34 або на авіабазі Нелліса, яку бомбісти не покидали щонайменше з 2231 року. У 2281 році він є єдиним лікарем племені.

У тому ж році сонячну електростанцію Неллиса заполонили гігантські мурахи. Вони вбили двох бійців, а трьох важко поранили. Аргилл не зумів вилікувати їх.

Образ Аргилла Редагувати

Аргилл — турботлива і ввічлива людина. Він не дуже здатний хірург і погано освічений в медицині. Кур'єр може заморочити йому голову переконавши Аргилла, ніби він — хороший лікар, примітивними фразами.

« Думаю, тубулярні пакостиди мурах прокололи антериальні трахеї пацієнтів? »

— Кур'єр переконує Аргилла, ніби він розбирається в медицині

Як і інші бомбісти, Аргилл носить Піп-бой 3000.

Аргилл у Fallout: New Vegas Редагувати

« Стан стабільний, але не надто обнадійливий. Ти розбираєшся в медицині? »

— Аргилл — Кур'єру

Icon disambig
Основна стаття: Медичні витівки
Кур'єр може зустріти Аргилла в клініці авіабази Нелліса. Намагаючись подружитися з бомбистами, Кур'єр може з його дозволу спробувати вилікувати трьох поранених бойовиків: Аргилл дозволить допомогти пацієнтам, якщо Кур'єр — здібний лікар («Медицина» 40) або прикидається їм («Красномовство» 35). При низькому інтелекте з'явиться додатковий спосіб лікування та відповідний коментар доктора.

Аргилл відмовляється продавати Кур'єру медикаменти, яких у нього недостатньо, і не надає медичну допомогу, так як бомбісти не цінують кришки жителів пусток[1]. Однак, допомога і торгівля стане доступна у Аргалла, якщо Кур'єр заслужить хорошу репутацію у угрупування.

Аргилл стане ворожим по відношенню до Кур'єра, якщо той нападе на кого-небудь з бомбістів.

Поява Редагувати

Аргилл з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Всупереч його словами, зав. складом і кухарі бомбістів продають речі та їжу за кришки.