FANDOM

Gametitle-FNV

Антоній (англ. Antony) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Ветеран Легіону Цезаря, дресирувальник бойових псів у Форте, власник Люпи.

Біографія Редагувати

Антоній народився в дикому племені Битих Псів, що жили в околицях Сшаа. Денвер був населений величезною кількістю здичавілих собак. Биті Пси шанували їх як тотемних тварин. Антоній дресирував племінних псів з самого дитинства.

Коли Легіон Цезаря зробив військову кампанію по захопленню Денвера, Биті Пси чинили опір йому довше інших племен Колорадо. Вони були зломлені тільки тоді, коли легіонери спалили їх тотемних собак на багатті. Старійшини племені, не переживши загибель тотемних тварин, здалися на милість Цезаря і отримали її. Биті Пси Сталі собаківниками Легіону.

Антоній, як один з кращих собаківників, зумів заслужити звання ветерана. У 2281 ріквін дресирує собак у Форті.

Образ Антонія Редагувати

Антоній — типовий легіонер. У діалогах з Кур'єром часто вимовляє загрозливі репліки. Після перемоги Кур'єра над бойовими псами на арені він засмучується, бо сподівався побачити, як вони розтерзають його. Незважаючи на це, він вважається нейтральним персонажем з точки зору карми.

Як і більшість легіонерів, Антоній відчуває вдячність по відношенню до Цезарю, особливо за те, що він більше не поклоняється собакам, як тотемам.

Антоній у Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Собаче життя
Rex end slide 03

Рекс з мозком Люпи в одній з кінцівок

Якщо Кур'єр прийде до Антонія з Рексом, він запитає, звідки взявся пес. Незалежно від відповіді, Антоній розповість, що у Цезаря був такий пес, якого він взяв в Денвері, але він загубився в бою. Судячи по одній з кінцівок Рекса, він і був цим псом. Також Кур'єр може попросити у Антонія новий мозок для Рекса. В якості донора легіонер запропонує Люпу, але Кур'єр повинен буде перемогти її на арені, щоб стара собака померла гідною смертю.

Icon disambig
Основна стаття: Вириваючи (або розриваючи) Сержанта Тедді
Дізнавшись у Мелоді, що собаківник відібрав у неї Сержанта Тедді, Кур'єр може забрати ведмедика у Антонія. При взятої здатності «Друг тварин» Кур'єр отримає ведмедика без бою, сказавши, що тварини його люблять. Сержант Тедді знаходиться в інвентарі Антонія і може бути у нього викрадений.

Icon disambig
Основна стаття: Лавроносний гладіатор
Антоній, поряд з Отоном, може влаштовувати битви на Арені Форту.

Поява Редагувати

Антоній з'являється тільки у Fallout: New Vegas.