FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
Антирадіаційний костюм з'являється і в інших іграх.

Антирадіаційний костюм (англ. Radiation Suit) — одяг Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Основним призначенням такого костюма є ліквідація аварійних ситуацій, проведення ремонтних, профілактичних та дослідницьких робіт в областях радіаційного зараження і в умовах дії сильнодіючих отруйних речовин. Костюм хімзахисту цього типу надає носію ефективний захист від радіоактивного пилу, мінеральних кислот, лугів і органічних розчинників — хоча в грі він захищає тільки від радіації, за причини відсутності інших впливів, від яких він міг би захистити. Незважаючи на настільки значний перелік видів захисту, цей костюм даремний в перестрілці і може бути легко наведено в непридатність кількома точними влученнями.

Складається з двошарового герметичного напівкомбінезона з прошарком повітря, куртки та шолома-маски з панорамним оглядом, забезпеченого дихальним апаратом, фільтр від якого кріпиться до поясу. Шолом не знімається, будучи частиною костюма. Сам костюм виготовлений з повітронепроникної прогумованої тканини і пофарбований у сигнальний яскраво-жовтий колір.

Характеристики Редагувати

Даний костюм має дуже низький ПУ. Однак він дає високу захист від радіації, зберігаючи при цьому дуже низька вага; може бути відремонтовано за допомогою інших антирадиационных костюмів і їх поліпшених версій.

Квести Редагувати

Милість Цезаря • Антирадіаційний костюм (звичайна або поліпшена) входить винагороду, одержувану Кур'єром, якщо той є кумиром легіону Цезаря.

Місцезнаходження Редагувати

Крім того, цей костюм іноді з'являється у продажу у наступних торговців: Шаблон:Торговці FNV

Примітки Редагувати

  • Цей костюм є «сяючим панцером», що, втім, нічим не допомагає його власнику.
  • Якщо розбити голову персонажа, одягненому в цей костюм, то скло на шоломі зламається.

Різновиди Редагувати

Покращений антирадіаційний костюм — посилена, і більш важка версія антирадиационного костюма.

Поява Редагувати

Антирадіаційний костюм з'являється у Fallout: New Vegas та Fallout 3.

Баги Редагувати

Якщо віддати цей костюм Буну, то він може зняти бере свій, не вдягаючи при цьому сам костюм. Це легко виправляється шляхом вилучення костюма з інвентарю Буна і приміщенням його назад.