FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 OA

« Чудово! „Кепітал Пост“ вам дякує! Хто знає, може, одного разу по цьому знімку статую зроблять. »

Фотограф Operation: Anchorage

Анкориджський меморіал (англ. Anchorage War Memorial) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Було побудовано на острові посеред Потомака, замінованим мостом пов'язаний із західним берегом, на якому знаходяться затоплене метро і товарна станція Вільхельма. Зі сходу розташовані теплі колектори і житло Дукова. Являє собою меморіал на честь звільнення Анкоріджа на Алясці. Під комплексом були побудовані тунелі досить великої протяжності.

Історія Редагувати

Після війни група тих, що вижили, стала розводити тут болотників в якості джерела м'яса, обмінюючи його у торговців і отримуючи велику кількість грошей з Ривет-Сіті (будучи основним постачальником їжі для міста). Ймовірно, хтось з конкурентів випустив болотников з кліток, після чого ті розбіглися по всьому комплексу і розправилися з його мешканцями.

Мешканці Редагувати

Єдині живі мешканці всередині комплексу — це болотники, які є у всіх приміщеннях.

Внутрішні приміщення Редагувати

Службовий вхід Меморіалу Редагувати

Колектор, в якому розмножуються болотники. Також є приміщення, схожі на їдальню і склади. Там знаходяться холодильник з сейфом і замкнена комора.

Службові приміщення Меморіалу Редагувати

Центральне приміщення, що з'єднує інші три області.

Адміністративна секція Меморіалу Редагувати

Кілька офісів з проходом в підземний тунель, в якому можна зустріти багато звичайних болотників і одного короля.

Комплекс Анкориджського меморіалу Редагувати

Житлові приміщення колишніх поселенців, які займалися розведенням болотників.

Цінні знахідки Редагувати

Службовий вхід Меморіалу Редагувати

Зовні Редагувати

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Площа біля основи скульптурної композиції, встановленої на меморіалі, є місцем випадкових зустрічей.
  • На східному березі є кілька радтарганів, до яких після виконання квесту «Жива вода» недалеко від житла Дукова долучиться патруль Анклава.
  • Північно-східніше на протилежному березі розташовується табір супермутантів, що охороняється зовні по узбережжю парою кентаврів. У наметі табору міститься бранець з пусток, якого можна звільнити, отримавши позитивну карму і, по можливості, припаси.
  • У додатку Operation: Anchorage є сцена, де американський військовий кореспондент попросить солдат встати в героїчну позу, ті виконають його прохання з наявними у них зброєю і кореспондент сфотографує їх на камеру зі словами «Може, потім з цього знімку зроблять пам'ятник». Слід зауважити, що солдати стоять так само, як створені пам'ятники на даху меморіалу, однак у солдата в симуляції звільнення Анкоріджа, що тримає «Товстуна», у вигляді пам'ятника є варіант з гранатометом. (див. галерею).

Поява Редагувати

Анкориджский меморіал з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати