FANDOM

Mbox default
Незавершена стаття про Van Buren

Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
додати інформацію з дизайн-документів.

Gametitle-VB
Icon En-Uk
Увага! У предмета цієї статті відсутня офіційна локалізація.

Андреа Бриксли (англ. Andrea Brixley) — персонаж Van Buren, старійшина Братства Сталі у 2253 ріку.

Опис Редагувати

Андреа починала свою кар'єру в Братстві як розвідник. Спочатку вона була відправлена на схід, щоб підтвердити існування бункера Мэксона і використовувати його в якості проміжної області для своїх досліджень. Її супроводжувала команда з чотирьох паладинів. Андреа виявила бункер і успішно відключила безпеку, а також зробила його доступним для житла. Більше десяти років вона та її колеги-паладини досліджували схід і встановили відносини з багатьма племенами, що населяли цей район.

Після того, як почалася війна між Братством Стали і НКР, Андреа була призначена командиром. Вона також отримала титул Старійшини-паладина, як і її чотири компаньйона.

Андреа не влаштовує лідерство і воліла б проводити свій час в дослідженнях. Її найпалкіший прихильник, кращий друг і товариш — паладин Гленн Дірінг.

Поява Редагувати

Генерал Андреа Бриксли повинна була з'явитися у Van Buren.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Van BurenQuestion Icon За основу концепту старійшини Бриксли узятий образ відомої голлівудської актриси Кейт Бланшетт.

Шаблон:Navbox Бункер Мэксона