FANDOM

Gametitle-FO4 NW

Аморальна битва (англ. Amoral Combat) — повторюваний квест Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Повторюваний квест, доступний тільки після проходження основної сюжетної лінії доповнення.

Короткий проходження Редагувати

  1. Поговорити з Фрітчїм.
  2. Вибрати один з трьох варіантів дій: прийняти виклик/відмовитися від битви/відпустити жертву (у другому варіанті жертву вб'ють в лабіринті, а в третьому квест буде провалений).
  3. (Тільки при прийнятті виклику) Пройти на арену для ядер-мобильчиков.
  4. (Тільки при прийнятті виклику) Перемогти претендента.

Докладний проходження Редагувати

Квест доповнення Nuka World для Fallout 4. Активується фрази випадкового NPC при вході в Nuka-World. Після цього пропонується пройти у Ядер-аркаду і поговорити з Фритчем, який в свою чергу скаже, що хтось пройшов випробування і готовий битися на арені, Після цього вам пропонують кілька варіантів рішення: 1) відмовитися від битви на арені; 2) прийняти виклик; 3) відпустити жертву. Даний квест не раз повторюється зі зміною супротивників. Відраховується перезапуск по ігровим дням, тому квест можна запускати заново (Точний час перезапуску квесту невідомо).

Примітки Редагувати

Даний квест доступний тільки в тому випадку, якщо ви НЕ знесли арену і пройшли сюжетну лінію за рейдерів.

Перші 6 супротивників будуть унікальні (вони з'являються у випадковому порядку), а саме:

  • Сабо (можливо, стрілець/найманець/рейдер).
  • Вретч (рейдер в силовий броні).
  • Сабіна (мусорщица).
  • Лють (супермутант).
  • Лицар-відступник з Братства Сталі (з нього можна підібрати іменний Гатлинг-Лазер — Етернус).
  • Командир Ведмідь (рейдер в силовий броні T-45).

Потім будуть йти не іменні легендарні противники, наприклад Рейдер-Бос і т. п.

Нагороди Редагувати

За кожен виконаний квест дається невелике кількості досвіду.

Після перемоги над певною кількістю ворогів з'явиться легендарний супротивник — Лицар-відступник, з трупа якого можна дістати легендарний гатлинг-лазер «Этернус» з легендарним властивістю «нескінченний боєзапас».