FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox default
Незавершена стаття про Nuka-World

Амбітні плани (англ. An Ambitious Plan) — квест Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Коротке проходження Редагувати

Докладне проходження Редагувати

Зустрівшись з Гейджем у своєму новому сховище, точніше місці гордо іменується барлогом боса, Вижив в ході розмови дізнається більше подробиць щодо розстановки сил у Ядер-Світі. Сам Гейдж не хоче бути босом, про що він прямо заявляє (мруть вони як мухи), воліє роль сірого кардинала. Гейдж пояснює, що для захоплення Ядер-Світу необхідна підтримка 3-х банд, які на даний момент тримають територію. Треба познайомитися та обговорити свій новий статус з ватажками цих банд.

Зустрічатися з лідерами ОЗУ можна в довільному порядку, в будь-якому випадку останній буде знати, що ви вже розмовляли з іншими.

У Салоні влаштувалися сестра з братом Блекі (фракція Оператори), які більш всього цінують кришки. У вищій ступеня ділові люди, серйозні і грунтовні, висловлюють завуальовані погрози, якщо їм не сподобається політика партії.

В горі Физзтоп лігво Адептів, при першому відвідуванні є відчуття дурдому. Відразу стає ясно, що Адепти — прихильники насильства, навіть палкі прихильники. Ніша нахабна дамочка, обзиває Вижив маріонеткою Гейджа, але її легко можна поставити на місце, загрожує у відкриту, якщо що буде не по ній.

Члени Зграї люблять тварин: тримати, є або вбивати, також влаштовувати бої з їх участю. Лідер Мейсон вельми примітний колоритний тип, визнає тільки грубу силу.

Після розмови з усіма ватажками Вижив повертається до Гейджеві, який пропонує почати експансію в інші частини парку. Подає цінні поради і пропонує свої послуги в якості напарника.

Примітки Редагувати

Якщо правильно побудувати розмову з Мейсоном та пройти перевірку Харизми, то можна отримати унікальний автомат з розфарбуванням зграї «Людина, яка вирішує проблеми».

Нагорода Редагувати

571 ОО, Портер Гейдж в якості напарника.