FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Айзек.

Айзек (англ. Isaac) — персонаж Fallout: New Vegas, постачальник «Зброярів».

Біографія Редагувати

Айзек поступив на службу до «Зброярів» у 2276 році. У 2281 році він працює у мохавскому відділенні компанії, де займається поставками сировини на завод і оптовими продажами зброї і боєприпасів військовим НКР у табір Маккарран.

Образ Айзека Редагувати

Айзек — компетентний співробітник «Зброярів», дорожить своїм робочим місцем та репутацією компанії.

Айзек у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Айзека біля будки Торготрон, за верстаком, поруч з заводом «Зброярів», або у його власному будинку (будинок Айзека знаходиться на схід від будки Торготрона). Він пропонує торгувати з роботом і попереджає, що охоронці стріляють без попередження у тих, хто проникає через огорожу.

Icon disambig
Основна стаття: Угода з Контрерасом
Підшукуючи постачальника зброї і патронів для інтенданта Контрераса, Кур'єр може принести Айзеку 100 одиниць металевих предметів[1], отримавши натомість 200 кришок, або скористатися навичкаами («Красномовство абоБартер» 80), щоб виконати доручення Контрераса, уникнувши пошуку брухту.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Айзек з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Баги Редагувати

Після першої зустрічі з Кур'єром Айзек може більше не з'явитися біля будки Торготрона. Шукати його слід у його оселі в Іст-Вегасі. Незважаючи на те, що двері підсвічені червоним кольором, за вхід карма не знижується.

Примітки Редагувати