FANDOM

Gametitle-FO3

Автосалон (англ. Car dealership) — невідзначена локація Fallout 3, будівля дилерського автосалону на північ від руїн Фэйрфакса.

Опис Редагувати

Салон легко знайти по розташованим поруч водонапірній башті і заправці Red Rocket. Являє собою одноповерхову будівлю з пристроем ліворуч. Кілька кістяків довоєнних «Корвег» спочиває на стоянці зліва від пристроя, за парканом з металевої сітки. Ще пара машин стоїть перед салоном зліва від входу. На головному фасаді можна побачити плакат, що рекламує нову модель — Atomic V-8.

Швидше за все, до війни це був салон з продажу автомобілів. Внутрішній простір розділений на дві зони. Відразу при вході — виставковий зал зі стоять з обох сторін від килимової доріжки двома «Корвегами», освітленими прожекторами, піднесенням зліва з демонструються «блохами» і клієнтських зон з диванами, столиками і кавоварками. В дальній частині — адміністративно-офісна частина автосалону, в якій, ймовірно, повинно було проходити оформлення документів.

Знахідки Редагувати

Крім того, Самотній Подорожній може досліджувати вміст валізуа, двох касових апаратів, трьох письмових столів, картотечних та інших шаф.

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Автосалон з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати