FANDOM

Gametitle-FO3 TP
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших пилах.

Автопила ЗШ#The Pitt|Помилки перекладуIcon sic (англ. Auto axe) — зброя The Pitt, доповнення Fallout 3.

Опис Редагувати

Зброя, схожа на «Різнику», але має диск замість леза, з-за чого шкоди можна наносити лише підходячи до ворога дуже близько. Зброя виготовлена з ланцюгової пили з приробленою трубою, що використовується в якості рукояті. Ріжуча частина, можливо, виготовлена з колісного диска.

Характеристики Редагувати

  • Незважаючи на видаваний звук, автопила є безшумним зброєю, як і вся зброя, яка належить до категорії холодної зброї.
  • В ідеальному стан це зброя здатна 457 разів успішно уразити супротивника, перш ніж зламається.

Види Редагувати

Ремонт Редагувати

Ремонт здійснюється за допомогою аналогічного зброї (автопила, дискова пила), яке зустрічається в Пітте часто, особливо у рабів, але при знаходженні на Столичного пустища його можна лагодити «Різники».

Баги Редагувати

  • При розкручуванні диска автопила зникає з рук, а в режимі третьої особи зникає сам диск. Лікується просто: в «Піп-Бій», в меню управління спорядженням, потрібно прибрати зброю, а потім знову дати персонажу в руки.

Поява Редагувати

Автопила з'являється тільки у доповненні до Fallout 3The Pitt.

Звуки Редагувати

ReloadVB

Галерея Редагувати