FANDOM

Gametitle-FO3

« Ми — єдина надія біглих рабів по всьому світу. Ривет-Сіті і Цитадель не допомагають збіглим рабам. Вони закривають на це очі. Ми — єдині, хто готовий виступити проти Парадіз-Фоллз і рабства. »

— Калеб Сміт

Аболіціоністи (англ. Abolitionists) — організація Fallout 3[1].

Опис Редагувати

Аболіціоністи — швидше збіговисько жертв работоргівців, ніж організована група. Ніхто не застрахований від рабства на Пустки. Якщо хтось слабкий і вразливий, той може бути поневолений.

В нетрях Пусток існує група аболіціоністів. Всі вони є швидкими рабами, що прагнуть покінчити з рабством назавжди[1].

Склад групи Редагувати

  • Ганнібал Хемлін — засновник, ідейний натхненник і голова руху.
  • Вісімдесят Сім — це пес-супутник Ганнібала.
  • Калеб Сміт — перший послідовник Ганнібала, муляр, який займається реставрацією та ремонтом.
  • Алехандра Торрес — математик, ремісник і історик, який займається дослідженнями.
  • Симона Кемерон — самий досвідчений боєць в групі, зайнятий патрулюванням та захистом.
  • Білл Сьюард — кухар, доглядач за тваринами і прибиральник, який втік від страху помсти за смерть дочки свого колишнього господаря.

Також аболіціоністи мають браміна, який їм знадобиться для перенесення речей на далеку відстань.

Історія Редагувати

Група втікачів рабів формувалася за останні кілька років Ганнібалом Хемлін, який зайшовши в Храм Єднання у 2276 ріку, знайшов кам'яну голову Авраама Лінкольна, знаменитого американського президента, визволителя американських рабів[2]. Крім статуї в будівлі був масив з написом меморіалу. З тих самих пір Ганнібал став залучати прихильників свого руху за звільнення рабів.

Намагаючись збільшити сили проти рабства, вже залучені до Ганнібалові, аболіціоністи стали давати здобуті ними в ході пошуків їжу і припаси всім, хто відвідав храм Єднання і давав свою клятву вірності. Однак бідність місця в плані розширення місця для нових послідовників і нестачі їжі, води і місць, де їх можна здобути, сподвигло Ганнібала виношувати план по поверненню кам'яної голови Авраама Лінкольна на її законне місце — меморіал Лінкольна, який повинен бути відновлений. Маючи в своєму розпорядженні вірного помічника-муляра, Калеба Сміта, Ганнібал наполягає на обов'язковому його участю. У свою чергу Калеб бажає, щоб Ганнібал добув йому креслення і довоєнні малюнки, на яких показаний незруйнований меморіал, щоб він повністю відтворив його цілісність. Проте, не маючи останнього, Ганнібалові залишається лише накопичувати сили до походу в меморіал[3].

У 2277 ріку аболіціоністи все також ховаються від работоргівців в Храмі Єднання. Під керівництвом Ганнібала здійснюються охорона храму, накопичення провізії та реконструкція знайдених частин пам'ятника для подальшого переїзду в меморіал Лінкольна.

Зібравши необхідні відомості про пам'ятку Авраама Лінкольна, Калебу вдалося тільки відреставрувати голову, залишивши недоторканим пошкоджений масив з написом меморіалу через відсутність джерел для його відновлення.

Пізніше серед рабів, перебувають у полоні работоргівців, пішла чутка про рух проти рабства. Деякі з них дісталися до храму, щоб підтримати Ганнібала і допомогти їм в їх просуванні їх планів[4].

Стосунки з іншими організаціями Редагувати

Аболіціоністи ворожі по відношенню до работоргівцям, представниками Анклав, рейдерам і найманцям компанії «Кіготь». З іншими організаціями вони підтримують нейтральні відносини.

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Глава держави

Після заняття меморіалу Лінкольна аболіціоністи розіб'ють свій табір, поставивши намети (Калеба, біженця і Сімони) поруч з меморіалом. Вони будуть регулярно патрулювати його. Ганнібал Хемлін буде читати Геттісбергскую мова, а Калеб Сміт почне вести ремонтні роботи і встановлює пам'ятнику голову, що можна побачити в кінцівці гри. Також аболіціоністи стануть вести торгівлю з гулями Підземелля[5] та оновлять свій військовий арсенал, обзавівшись більш потужним зброєю і кращої екіпіровкою.

Icon disambig
Основна стаття: Спадщина Лінкольна

Ганнібал дуже заинтересвован особистістю Авраама Лінкольна і буде купувати предмети, пов'язані з його життям.

Примітки Редагувати

Всі аболіціоністи мають при собі ключ від Храму Єднання, тому тільки вони можуть відкривати двері в храм. Сама ж двері в храм відкривається на короткий час, після чого закривається.

Поява Редагувати

Аболіціоністи з'являються тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 43.
  2. Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 76, 333.
  3. На основі реплік Ганнібала.
  4. Сховище для рабів.
  5. Виходячи із запитання про меморіалі Лінкольна з Квінном: «Так. На схід звідси. Там якісь збіглі раби засіли. Ми з ними іноді торгуємо».

Шаблон:Navbox Храм Єднання