FANDOM

Gametitle-FO3

Історичний музей (англ. Museum of History) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Це колишній музей, розташований на території Вашингтона, округ Колумбія. Музей знаходиться на північній околиці Молла, трохи північніше і східніше — монумент Вашингтона. Сама будівля музею практично не постраждало, але експозиції здебільшого зруйновані або завалені.

В історичному музеї на момент Великої війни були відкриті кілька виставок:

На момент появи Самотнього Подорожнього більшість експозицій музею завалена уламками, і можна потрапити тільки на виставку, присвячену Аврааму Лінкольну і в Підземеллі.

Як і до більшості будівель, наприклад, до монумента Вашингтона або Капітолія, отримати доступ до Музею можна тільки через метро. Найпростіший спосіб потрапити в музей через метро — піти в локацію «Анакостійська переправа» і тримати курс вгору по тунелях, потім вийти на станції «Музей».

Мешканці Редагувати

Музей, за винятком Підземелля, заселений дикими гулями.

Артефакти Лінкольна Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Спадщина Лінкольна

В Історичному музеї зберігається дев'ять речей, що належали Аврааму Лінкольну. Оскільки президент є символом надії на допомогу для рабів на Столичної Пустки, то його особисті речі сильно цікавлять і рабів, і работоргівців (істориків, зрозуміло).

  • Гвинтівка Лінкольна — Адміністрація Історичного музею, другий поверх. Кімната з проломом, біля столу, лев. верхній кут, на вітрині (відкрити). Лівіше книги «Бойовий статут китайського спецназу». Може бути Світиться Гуль.
  • Голос Лінкольна — Адміністрація Історичного музею, другий поверх, на другому письмовому столі, ліворуч від сходів.
  • Щоденник Лінкольна — нижні зали Історичного музею, другий поверх. У першій кімнаті, розбита вітрина праворуч.
  • Колекція старовинних монет Лінкольна — Адміністрація Історичного музею, другий поверх, на книжковому стелажі внизу. У кімнаті, в правій частині.
  • Плакат «Меморіал Лінкольна» — Адміністрація Історичного музею, другий поверх, на стіні позаду першого від верху сходів письмового столу (або в південно-західному куті першого поверху Адміністрації на книжковій полиці). Предмет квестовый, без квесту не з'являється.
  • Плакат «Розшукується Джон Вілкс Бут» — Адміністрація Історичного музею, перший поверх, в південно-західному куті на книжковій полиці.
  • Прокламація про призов 1863 р. — Адміністрація Історичного музею, перший поверх, в південно-східному куті на верхній полиці книжкової шафи (у західному напрямку). Постер може впасти на підлогу.
  • Фігурка Ейба — Адміністрація Історичного музею, перший поверх, за закритими дверима в кімнаті Архіву (перша ліворуч) на письмовому столі за терміналом контролю турелей. В кімнату також можна потрапити з сусідньої праворуч, через дірку в стіні.
  • Циліндр Лінкольна — Адміністрація Історичного музею, перший поверх, в кімнаті за першими дверима праворуч від входу на сходовий проліт (в кімнаті зруйновано стеля: можна зістрибнути з другого поверху). Циліндр лежить на підлозі серед каміння, за письмовим столом.

Знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Історичний музей з'являється тільки у Fallout 3.

Див. також Редагувати

Галерея Редагувати

Посилання Редагувати