FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Карл.

Інтендант Карл[1] Мейес (англ. Carl Mayes) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Офіцер армії НКР, інтендант у таборі Форлорн-Хоуп.

Біографія Редагувати

Інтендант Мейес багато років служить в армії НКР, йому довелося битися з безліччю різних супротивників у безлічі битв, хоча точно він не називає жодної.

У 2281 році Мейес служить інтендантом у таборі Форлорн-Хоуп. Їжа, медикаменти і боєприпаси в таборі закінчуються. Загін, посланий Мейесом на «ГЕЛІОС Один» потрапив у засідку легіонерів.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Мейес у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти інтенданта Мейеса в таборі Форлорн-Хоуп. При діалозі офіцер відразу говорить, що ніяких припасів у нього немає. Кур'єр може поторгувати з Мейесом: він нічого не продає, але може що-небудь купити на свої кришки. Також Мейес може пограти з Кур'єром в «Караван».

Icon disambig
Основна стаття: Поповнення запасів
Кур'єр може допомогти йому розподіляти їжу і патрони, приносячи жетони бійців НКР. Передбачається, що Кур'єр буде приносити жетони бійців, загиблих у боях з легіонерами. За кожен жетон інтендант платить 2 кришки і, при достатній кількості кришок, на додачу пригощає Кур'єра пивом. Відмова від пива вважається добрим вчинком.

Icon disambig
Основна стаття: Повернення надії
Кур'єр може за завданням майора Полатлі допомогти интенданту, з'ясувавши, що надісланий їм загін дійшов до «ГЕЛІОС Один», отримав припаси від лейтенанта Хаггерті і був убитий загоном розвідників Легіону Цезаря, а також принести Мейесу ящик з припасами.

Icon disambig
Основна стаття: ЕД-Е, любов моя
Згадка про «ГЕЛІОС Один» запускає запис у пам'яті ЕД-Е.

Icon disambig
Основна стаття: Легіон ім'я мені
Як офіцер табору Форлорн-Хоуп, інтендант Мейес повинен бути убитий для виконання завдання Мертвого Моря.

Icon disambig
Основна стаття: Медична історія
Кур'єр може розпитати інтенданта про зникнення ліків, але той відповість, що не в курсі чужих проблем.

Примітки Редагувати

Мейес для гри в «Караван» ставить половину суми, призначеної для бартерних угод.

Поява Редагувати

Інтендант Мейес з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Його ім'я вказується в редакторі G.E.C.K.

Шаблон:Navbox Табір Форлорн-Хоуп