FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2

« Супернабір інструменту на всі випадки життя. »

— Опис в грі

Інструменти (англ. Tool) — допоміжний предмет Fallout і квестовый предмет Fallout 2. Являє собою класичний мультитул — один інструмент, в якому зібрано безліч функцій (пасатижі, викрутки, шила і т. д.).

Ефект Редагувати

Використання інструментів для ремонту підвищує навичка «Ремонт» на 20 % (але не скрізь і не завжди саме 20 % — ці випадки зазначені особливо).

Місця застосування Редагувати

Fallout Редагувати

Fallout 2 Редагувати

  • Отруйні печери: ремонт генератора (але бонус до навички предмет не дає і на ймовірність успішного ремонту не впливає).
  • Діра: інструменти можуть бути використані для знищення самогонного апарату Беккі як альтернатива монтуванні і гаечному ключу.
  • Місто Сховища: ремонт авто-дока (+10 % «Ремонт»)[1].
  • Нью-Ріно: інструменти можуть бути використані на баках самогонного заводу Райта як альтернатива іншим способам вчинення диверсії (але бонус до навички предмет не дає і на ймовірність успішної диверсії не впливає).
  • Сховище 15: Лагодження генератора (+10 % «Ремонт»).
  • Сховище 15: Злом силового поля (+30 % «Ремонт»).
  • НКР: відключення силових полів.
  • НКР: відновлення здоров'я робопса доктора Генрі, якщо той поранений (+10 % «Ремонт»).
  • Військова база Маріпоза, перший рівень: ремонт генератора.
  • Сан-Франциско: відключення силових полів у хабологов і храмі Ши.
  • Військова база Сьєрра: повне відключення охоронних роботів на базі.
  • Військова база Сьєрра: відключення силових полів.
  • Бурова установка Посейдон Енерджі: перерізання проводів в кімнаті-лабіринті, завдяки чому по підлозі перестає бити струм. Причому в цій ситуації враховані лише інструменти, тобто не можна досягти того ж результату застосуванням тільки навички або якихось інших предметів.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout Редагувати

Fallout 2 Редагувати

Квести Редагувати

Fallout 2 Редагувати

Передати плоскогубці (інструменти) і гайковий ключ Валері: потрібен примірник інструментів для отримання суперремнабора, задіяного в іншому квесті.

Поява Редагувати

Інструменти з'являються у Fallout та Fallout 2.

Примітки Редагувати

  1. Дана можливість додана тільки останнім офіційним патчем, до патча 1.02 включно її немає.