Gametitle-FO4.pngGametitle-FO4 FH.png

Інститутські мисливці (англ. Coursers) — елітні солдати Інституту, які займаються спецопераціями на поверхні. У 2287 році діють на території всього Співдружності.

Опис[ред. | ред. код]

На відміну від інших моделей синто, Інститут готує мисливців для особливо важливих завдань. Зважаючи на виняткову сили, витривалості та інтелекту, вони вважаються одними з найнебезпечніших ворогів Підземки. Як тільки надходить інформація про присутність мисливця, всі операції в секторі зводяться до мінімуму.

Основним координуючим органом для мисливців є Бюро Робоконтроля. За словами Джастіна Айо, кандидати набираються тільки з синто третього покоління. Після проходження спеціальних тренувань і відбірній перевірки мисливцеві стирається пам'ять і присуджується індекс Х (можливо цим розробники проводять аналогію з агентами ХХХ).

Крім того, інститутські мисливці можуть виступати в якості польових командирів (наприклад, у квесті „Захистити Замок“).

Таблиця характеристик[ред. | ред. код]

Рівень СПР ОЗ Одяг Зброя Інше ОО
15 8 250 Форма мисливця Інститутський пістолет або
Інститутський карабін
Стелс-бій, Стимулятор 23
Інститутський карабін
Стелс-бій, Стимулятор 31
Інститутський карабін
Стелс-бій, Стимулятор 40
Інститутський карабін
Стелс-бій, Стимулятор 51
Інститутський карабін
Стелс-бій, Стимулятор 62
Інститутський карабін
Стелс-бій, Стимулятор 74
Інститутський карабін
Стелс-бій, Стимулятор 86
70 10 750+ Форма мисливця Інститутський пістолет або
Інститутський карабін
Стелс-бій, Стимулятор 100

Именованые мисливці[ред. | ред. код]

Інвентар[ред. | ред. код]

Квести[ред. | ред. код]

  • „Мисливець/жертва“ — у ході квесту необхідно вистежити мисливця і забрати у нього чіп від молекулярного телепорту.
  • „Затримання“ — необхідно взяти штурмом рейдерське поселення під назвою Либерталия, і повернути в Інститут побіжного синта-ватажка.
  • „Битва за Банкер-Хілл“ — разом з одним із мисливців Вижив повинен пробитися до групи втікачів синто, і допомогти відправити їх в Інститут.

Примітки[ред. | ред. код]

  • Зустріти інститутських мисливців можна тільки при виконанні завдань, пов'язаних з інститутом. В локаціях, контрольованих синтами Інституту вони не зустрічаються незалежно від рівня протагоніста (крім локації Інститут).

За лаштунками[ред. | ред. код]

Галерея[ред. | ред. код]

Поява[ред. | ред. код]

Інститутський мисливець з'являється у Fallout 4 та доповненні до Fallout 4Far Harbor.