FANDOM

Gametitle-FNV
Ця стаття про конкретний персонаж, а не про інженерах НКР взагалі.

Інженер — персонаж Fallout: New Vegas, сапер-диверсант Легіону Цезаря, намагається вбити президента Кимбола і маскирующийся під інженер НКР.

«Інженер НКР» Fallout: New Vegas Редагувати

You'll Know it When it Happens
Кур'єр може виявити цього персонажа, забезпечуючи безпеку президента Кимбола. Після прильоту президентського винтокрыла, коли зазвучить музика, він вийде на дах інфоцентру, закладе бомбу в винтокрыл і приєднається до натовпу глядачів. Він не аплодує під час нагородження рядового Уотсона і при спробі поговорити з ним вимовляє: «Не заперечуєш?».

Винтокрыл вибухне під час від'їзду президента, якщо Кур'єр вб'є диверсанта-снайпера, але не повідомить про це рейнджеру Гранту. Якщо Кур'єр повідомить про снайпера Гранту, він оголосить евакуацію, а бомба не вибухне.

Знайшовши у інженера детонатор, Кур'єр може повідомити про це рейнджеру Гранту. Той відправить двох своїх підлеглих, щоб затримати диверсанта. Він вихопить бойовий ніж[1] і заріже одного з рейнджерів, але буде тут же застрелений іншим. Потім відбудеться евакуація і президент полетить на винтокрыле[2].

Якщо в результаті проходження псевдоинженер так і не буде виявлений, то після виконання він буде сприйматися як громадянин НКР, і за його вбивство буде знижуватися репутація і будуть агресивні бійці.

Примітки Редагувати

  1. Цей ніж не вважається предметом з точки зору ігрової механіки. Він не може бути взятий з трупа, викрадений, зламаний, вибитий з рук і т. д.
  2. Винтокрыл при цьому не вибухне, навіть якщо бомба не була знешкоджена.