Gametitle-FNV.png

Ця стаття про конкретний персонаж, а не про інженерах НКР взагалі.

Інженер — персонаж Fallout: New Vegas, сапер-диверсант Легіону Цезаря, намагається вбити президента Кимбола і маскирующийся під інженер НКР.

«Інженер НКР» Fallout: New Vegas[ред. | ред. код]

You'll Know it When it Happens.png

Кур'єр може виявити цього персонажа, забезпечуючи безпеку президента Кимбола. Після прильоту президентського винтокрыла, коли зазвучить музика, він вийде на дах інфоцентру, закладе бомбу в винтокрыл і приєднається до натовпу глядачів. Він не аплодує під час нагородження рядового Уотсона і при спробі поговорити з ним вимовляє: «Не заперечуєш?».

Винтокрыл вибухне під час від'їзду президента, якщо Кур'єр вб'є диверсанта-снайпера, але не повідомить про це рейнджеру Гранту. Якщо Кур'єр повідомить про снайпера Гранту, він оголосить евакуацію, а бомба не вибухне.

Знайшовши у інженера детонатор, Кур'єр може повідомити про це рейнджеру Гранту. Той відправить двох своїх підлеглих, щоб затримати диверсанта. Він вихопить бойовий ніж[1] і заріже одного з рейнджерів, але буде тут же застрелений іншим. Потім відбудеться евакуація і президент полетить на винтокрыле[2].

Якщо в результаті проходження псевдоинженер так і не буде виявлений, то після виконання він буде сприйматися як громадянин НКР, і за його вбивство буде знижуватися репутація і будуть агресивні бійці.

Примітки[ред. | ред. код]

  1. Цей ніж не вважається предметом з точки зору ігрової механіки. Він не може бути взятий з трупа, викрадений, зламаний, вибитий з рук і т. д.
  2. Винтокрыл при цьому не вибухне, навіть якщо бомба не була знешкоджена.