FANDOM

Gametitle-FNV

Іздольщик (англ. Sharecropper) — безіменний персонаж Fallout: New Vegas, фермер, що працює на фермах здольників НКР.

Історія Редагувати

Нова Каліфорнійська Республіка заснувала програму здольників. За законом Талера, фермери відправляються з Каліфорнії в Мохаве, щоб вирощувати овочі для бійців таборів Маккарран, Гольф і Форлорн-Хоуп.

У 2281 році врожаї у здольників знизилися, так як води на ферми стало надходити менше, а сама вода виявилася опроміненої.

Інвентар Редагувати

* Генерується випадковим чином

Іздольщик в Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Іздольщика на фермах здольників НКР. При спробі поговорити з ним, Іздольщик вимовляє властиві йому репліки: скаржиться на брак води, то каже, що в Мохаве краще, ніж доглядати за брамінами в Каліфорнії.

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Важка доля

Через кілька ігрових днів після завершення квесту на користь Хоровіца й мешканців Сховища 34, Енн і троє здольників з'являться на території руїн Боулдер-Сіті і залишаться там, кажучи про те, що вести фермерство на цій землі марно.

Поява Редагувати

Іздольщик з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Поняття издольщина (sharecropping) означає, що власник землі надає її для обробки фермерам в обмін на частину врожаю. У США така система відносин активно застосовувалася на півдні країни після скасування рабства і існує донині.

Галерея Редагувати